Catering employee-Barista/Host(ess) (tijdelijk) #KRTZ0249635

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 juni 2023
Reageren tot 11 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Dordrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 augustus 2023
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Bouw | Vastgoed, Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Catering employee-Barista/Host(ess) (32 – 40 uur) 

Locatie: omgeving Dordrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 6 juni 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 40 uur
ZZP mogelijk: Nee (uitzenden)

Sluitingsdatum: 12 juni 2023 om 16:00 uur

We are looking for an Internal Services Assistant (Catering employee) The Internal Services Assistant provides facility services to create an optimal and safe working environment for all employees and visitors. We are looking for 1 experienced, multifunctional catering employee. For this role the candidate will need experience as a Barista, host(ess), working on events and capable of making a script for our cateringteam during events.

Key tasks/responsibilities:

  • Providing services for the internal organization with regards to catering, security, reception, general internal services and general maintenance.
  • Catering: Preparing food, general assistance in the company restaurant, cleaning and stocking coffee machines, distribution of lunches and serving at formal receptions.
  • Security: Ensuring security and safety of company's premises, vessels along quay side, goods, installations and people on the premises. Operating the access control system, conducting security inspections and participating in emergency response team.
  • Reception: Processing incoming telephone calls and emails, welcoming visitors and assisting with conference room bookings.
  • General internal services: Processing services desk calls, distributing mail and packages, providing repro services and ordering and distributing office supplies.
  • General maintenance: providing maintenance services for offices and premises for designated location.

 

FUNCTIE EISEN & – WENSEN:

  • Primary/secondary vocational education
  • Good command of English (written and spoken)
  • Basic skills in ICT Office applications

Working schedule:

  • The possibility to work 4 or 5 days.
  • Working hours are: 09:30 to 18:00. or 10:30 to 18:00.
  • You must be able to work outside regular office hours for our events. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners