Brand Manager FMCG #KRTZ9561051

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 april 2022
Reageren tot 14 april 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 11 juli 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 75 per uur
Verlenging Nee

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je bent verantwoordelijk voor de groei in NWE door middel van een verhoogde portfolio strategie, op basis van je ervaring binnen FMCG and consumentenproducten weet je kansen van de beschikbare toolkits te benutten, aanpassen en versterken.

Je weet een uitstekende marketingkalender uit te voeren die de volledige vraag van de consument naar de shopper omvat, en pas deze aan op de lokale bedrijfs-, markt-, media- en klant omstandigheden.

Je beheert lokale refresh NPD's. Je ondersteuning Marketing manager in de strategie ontwikkeling en implementatie.

 

Verantwoordelijkheden:

Strategie ontwikkeling:

  • Ondersteunen van Marketing Manager bij de ontwikkeling van de Brand Growth Strategy voor de NWE-regio.

Marketingplan AOP:

  • Ontwikkelen en afstemmen met de belangrijkste belanghebbenden 18-24 maanden kalender voor de brand in NWE;
  • Ondersteuning Marketing manager bij brand NWE ACP ontwikkeling;
  • Samenwerken met het Britse team om de relevantie van campagnes voor NWE BU te waarborgen;
  • Campagne toolkits aanpassen en versterken volgens afgestemde agenda prioriteiten. Met succes uitvoeren en borgen van de lokale relevantie van de communicatiemiddelen en updaten van H1 NPD's;
  • uitvoeren in NWE-markten reframe/H2-innovatie;
  • Ondersteuning van de ontwikkeling en uitvoering van de strategie van brand NWE TCP, evalueren en indien nodig corrigeren;
  • Ondersteuning van brand ISOP in NWE, door het voorstellen van koerscorrectie-activiteiten waar nodig om de levering van AOP-doelen te garanderen;
  • Het volgen van NPD en campagnes om te leren en te verbeteren.

Klant/shopper betrokkenheid:

  • Levering van klant betrokkenheid door overtuigende plannen, lokale klant activering indien van toepassing.

Consumenten betrokkenheid:

  • Zorg ervoor dat lokaal relevante consumenten- en shopper inzichten centraal staan in strategie en activeringen;
  • Zorg ervoor dat alle innovatie / verpakkingen / communicatie (IMC) / digitaal lokaal relevant zijn. Beheer het proces om ervoor te zorgen dat alle wijzigingen op tijd worden geleverd, inclusief lokale instructies en bureaubeheer;

Cursus correctie:

  • Verantwoordelijkheid voor het voorspellen van merkprestaties met de juiste tracking & koerscorrectie van merkprestaties in Comms & mediaplanning en NPD.

 

    Belangrijkste vaardigheden:

    • Track record in brand management / product management / NPD lanceringen;
    • Digitaal onderlegd en enthousiast om digitale marketingvaardigheden te ontwikkelen en uit te blinken;
    • Ervaring met P&L / Prestatie monitoring;
    • Strategische vaardigheden, vermogensbeheer;
    • Bewezen track record & passie voor het vak.
    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Zaandam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Servicedesk medewerker
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)

    Onze partners