Bid Manager #KRTZ325876

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 september 2020
Reageren tot 16 september 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie den-haag
Start datum 1 oktober 2020
Eind datum 31 december 2020
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract
Opleidingsniveau HBO+
Ervaringsniveau Senior
ZZP tarief € 80 - € 90 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze eindklant, een semi overheidsinstantie, gevestigd in de regio Den Haag,  wij op zoek naar een bekwame:

Functie: Bid Manager

Locatie: Den Haag

Startdatum: 01-10-2020

Duur: 3 maanden

Verlenging: Optioneel

Uren: 40 uur per week

Tarief: € 90,00 maximaal per uur

Aanbieden tot:  16-09-2020, 12.00 uur

 

Omschrijving / De opdracht:

Gemeentelijke Telecommunicatie (GT) richt zich op de gezamenlijke inkoop van  producten en diensten via een aanbesteding. GT is geïnitieerd door de gemeenten Amsterdam, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam, bestuursdienst Ommen-Hardenberg, VNG en VNG Realisatie. Het past in het streven van VNG om door gezamenlijk optreden gemeenten te faciliteren bij (beleids-)processen en het past bij de beweging van de VNG om meer collectieve voorzieningen te organiseren, zoals beschreven in ‘Gemeenten op weg naar 2020’. De GT organisatie richt zich op een breder vakgebied dan alleen telecommunicatie. GT wordt als merknaam gevoerd.

Vanuit de aanbestedingen voorziet GT op dit moment in het contractmanagement en

Contract beheer van de contracten 14+ netnummer, mobiele telefonie, vaste data  verbindingen en bedrijfstelefonie. Deze activiteiten vallen onder het Servicecentrum gemeenten als onderdeel van VNG Realisatie.

De bidmanager is verantwoordelijk voor het volledig zelfstandig en in overleg met  (potentiële) deelnemers en (potentiële) aanbieders realiseren van een marktstrategie, algemeen functionele beschrijvingen en het bestek. De bidmanager ondersteunt daarnaast bij de opstart van het contract- en leveranciersmanagement binnen .

 Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Zelfstandig opstellen markt- en aanbestedingsstrategie in overleg met (potentiële)  deelnemers en (potentiële) aanbieders;
  • Zelfstandig opstellen van Algemeen Functionele Beschrijvingen in overleg met  (potentiële) deelnemers en (potentiële) aanbieders;
  • Zelfstandig opstellen van het bestek;
  • Bijdragen leveren aan de werkprocedures, -instructies en standaard  werkdocumenten/formats;
  • Verrichten van zo nodig overige werkzaamheden op gelijkwaardig niveau indien  dit voor de bedrijfsvoering gewenst of noodzakelijk is.

Op te leveren resultaten zoals beschreven in de opgestelde business case:

  • Markt- en aanbestedingsstrategie;
  • Algemeen Functionele Beschrijvingen;
  • Opstellen van de overige aanbesteding- en processtukken;
  • Begeleiden van het aanbestedingsproces.

Harde Eisen / KO Criteria:

  • Minimaal afgeronde HBO opleiding;
  • Met een door ervaring verkregen WO werk- en denkniveau;
  • Uitgebreide kennis van de Aanbestedingswet en van contractrecht.
  • Minimaal diploma NEVI -2 behaald of vergelijkbare opleiding;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met inkoop- en/of contractmanagement binnen het gemeentelijke domein;
  • De kandidaat beschikt over een bewezen trackrecord met het uitvoeren van Europese aanbestedingen op het gebied van ICT binnen het gemeentelijke domein;
  • De kandidaat beschikt over een bewezen trackrecord op het gebied van bidmanagement in het i-domein binnen het gemeentelijke domein;De kandidaat heeft ervaring bij een organisatie die voor een collectief van gemeenten werkt (belangenvereniging, inkoopcombinatie, shared service center, etc.).
  • De voorgestelde kandidaat heeft kennis van trends en ontwikkelingen binnen en tussen gemeentelijke organisaties
  • De voorgestelde kandidaat heeft diepgaande kennis van ICT en toegepaste telecommunicatieoplossingen binnen gemeenten
  • De voorgestelde kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met de uitvoering van omvangrijke  aanbestedingen binnen het gemeentelijke domein De voorgestelde kandidaat heeft ervaring met het tot stand brengen van overeenkomsten  en mantelovereenkomsten met daarbinnen vallende nadere overeenkomsten
  • De voorgestelde kandidaat heeft kennis van leveranciersmanagement

Competenties:

  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal
  • Proactief
  • Resultaatgericht
  • Klantgericht
  • Accuraat
  • Kwaliteitsbewust
  • Stressbestendig
  • Flexibel

Reageren:

  • Meest recent cv, in Word formaat, in het Nederlands
  • Goede motivatie, gericht op de aanvraag
  • Toelichting op de gestelde eisen en competenties
  • Beschikbaarheid
  • Tariefindicatie

 

 

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Recruiter
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Projectcontroller
Locatie: Zoetermeer    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2020    Expertise: Functioneel beheerder
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2020    Expertise: Financial Controller

Onze partners