Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Beheer > Systeembeheerder, ICT - Beheer > Overig (ICT - Beheer)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Opdracht:Â Allround Systeembeheerder – interim
Locatie: Regio Hilversum
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 01 aug 2022
Optie op verlenging: ja, 3 maanden max
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: ja
Gezien de situatie rondom COVID-19 wordt er 50% thuis gewerkt en 50% op kantoor.
Reageren voor 2 maart, 16.00 uur
Â
Opdracht
Wij zijn we op zoek naar een expert die het team de komende periode kan ondersteunen bij de implementatie van onze nieuwe infrastructuur. Ben jij die Allround Systeembeheerder met enkele jaren werkervaring die onze organisatie graag stapsgewijs meeneemt naar de toekomst?
Jouw verantwoordelijkheden
• Jouw werk bestaat uit het allround beheer van onze virtuele servers (VSI), werkplekken (VDI), fysieke cliënts en Azure / Office 365 cloud omgeving. Recent hebben we een aanbesteding gelopen voor een gloednieuwe digitale werkomgeving binnen onze gemeente (koppeling Citrix met Office 365). Dit betekent dat jij ook een rol hebt in de implementatie van én een goed gebruik van deze systemen door onze collega’s
• Je neemt actief deel aan diverse projectgroepen. Denk hierbij aan o.a. de implementatie van onze nieuwe Citrix-werkomgeving, cyber security-issues, doorontwikkelingen op het gebied van online dienstverlening naar onze inwoners zoals smart city. Afhankelijk van de behoefte van de organisatie, jouw persoonlijke kwaliteiten en expertise word je ingezet op meerdere projectenÂ
• Dagelijks handel je vragen, verzoeken en storingen af via het meldingssysteem Topdesk. Waar nodig schakel je met de technische specialisten (leveranciers) voor een goede en snelle oplossing. Jij blijft de casemanager van deze vragen en waar nodig informeer je onze ICT Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing
• Merk je dat bepaalde systemen niet juist gebruikt worden, dan schrijf jij een korte handleiding of maak je een instructievideo voor onze collega’s
• Je onderhoudt zelfstandig en proactief het contact met onze externe leveranciers en interne klanten
Â
Minimumeisen / knock-outcriteriaÂ
–Â Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau, richting ICT
–Â Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als systeembeheerder;
– Aantoonbare kennis van en werkervaring met Citrix (Citrix XenApp, Xenserver, App-V, provisioning server)
– Aantoonbare kennis van en werkervaring met Cloud omgevingen; Azure en/of Office 365;
– Aantoonbare kennis van en werkervaring met Intune en Autopliot;
– Aantoonbare kennis van HCI en VDI;
– Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met Ivanti (RES) Automation Manager en Ivanti (RES) Workspace Control;
– Je bent aantoonbaar in staat om zelfstandig een switch / router te configureren, een nieuw VLAN te definiëren, een firewall te updaten of een netwerkdesign te maken (benoem dit duidelijk in het cv.);
– Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met Microsoft Active Directory, Exchange server en Exchange online, virtualisatie technieken zoals VMWare (benoem dit duidelijk in het cv.).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet.