Adviseur Kabinetszaken en Evenementen (tijdelijke functie) #KRTZ7138032

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 november 2023
Reageren tot 19 november 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nijmegen
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 28 april 2024
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 60 - € 75 Marktconform per uur
Salaris €3.000 - 3.500 €3.500 - 4.000 Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Projectondersteuner Vastgoed

Locatie: omgeving Nijmegen
Hybride werken: Bespreekbaar
Startdatum: begin dec 2023
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 28
ZZP mogelijk: Ja
All-in ZZP tarief: max. €75 per uur 
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 19 november 2023 om 15:00 uur

 

Opdrachtomschrijving

Adviseur Kabinetszaken en Evenementen (tijdelijke functie)

Locatie: Regio Gelderland

Over de functie:

Als uitvoerend adviseur ben jij de spil in de ondersteuning van het college van B&W. Een dynamische rol waarin je actief betrokken bent bij kabinetszaken, representatie, en het organiseren van diverse evenementen. Je vormt een hecht team met collega’s van kabinetszaken, het team bestuurssecretariaat en communicatieadviseurs. Naast het vervullen van protocollaire taken en een representatieve rol, ligt de nadruk op het organiseren en coördineren van evenementen rondom kabinetszaken.

Wat je Doet:

  • Opzetten en coördineren van diverse evenementen, waaronder nieuwjaarsbijeenkomsten, 4 mei herdenking, huldigingen van sportkampioenen, veteranenbijeenkomsten, kinderlintjes, de Dag van …., en het coördineren van kermissen in de regio.
  • Beheren van bezoeken van hoogwaardigheidsbekleders, relatiegeschenken, en andere representatieve ontvangsten.
  • Zorgen voor een grondige voorbereiding, vlekkeloze uitvoering, en een succesvolle afsluiting van bijeenkomsten en evenementen. Als eerste aanspreekpunt draag jij de verantwoordelijkheid voor een vlekkeloos verloop.

Daarnaast:

  • Bijdragen aan het structureren en voorbereiden van zaken, zoals het opstellen van een nieuw veiligheidsplan of evenementenbeleid.
  • In eerste instantie gericht op ziektevervanging en tijdelijke ondersteuning, met de mogelijkheid om je te richten op nieuwe ontwikkelingen en het opstellen van nieuw beleid wanneer er ruimte ontstaat in je ureninvulling.

Wie Jij Bent:

  • Een organisatietalent dat prioriteiten kan stellen en stressbestendig is.
  • Gastvrijheid stroomt door je aderen, en de standaard 9 tot 5 mentaliteit past niet bij jou.
  • Stipt, accuraat en in staat om tot in de puntjes te regelen.
  • Comfortabel met zowel achter de schermen werken als publiekelijk spreken.
  • Initiatiefrijk, vindingrijk, en creatief in het vinden van oplossingen.
  • Verbinder binnen en buiten de organisatie, met oog voor (bestuurlijke) verhoudingen.
  • Gedreven om naast het organiseren van evenementen ook betrokken te zijn bij nieuwe ontwikkelingen, verbeterde voorbereidingen en structuren, en nieuw beleid.

 

    Denk jij dat deze uitdagende rol bij jou past? Solliciteer dan nu en draag bij aan het succes van onze regio!

    FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

    • HBO werk– en denkniveau.
    • Aantoonbare ervaring in het succesvol organiseren van evenementen, bij voorkeur binnen gemeentelijke setting met gemeentelijke taken van protocollaire aard.
    • Bewezen track record in het ontwikkelen van gedegen voorbereidingen, implementeren van nieuwe werkstructuren en formuleren van innovatief evenementenbeleid.
    • Flexibel en bereidheid om incidenteel in de weekenden en avonduren te werken.
    • Representatief, met een talent voor probleemoplossing, proactiviteit en zelfstandigheid.
    • Een scherp gevoel voor de politiek-bestuurlijke dynamiek.
    • Uitstekende organisatorische, analytische en verbindende vaardigheden.
    • Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
    • Doorzettingsvermogen, vermogen tot planmatig werken, behoud van overzicht en strikte deadline bewaking.

     

    Belangrijk: Motivatie is een belangrijk onderdeel bij de selectie. Voeg deze toe.

     

    Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. 

     

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

    Onze partners