Administratief secretariële ondersteuner #KRTZ4682883

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 februari 2020
Reageren tot 20 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Salaris €2.500 - 3.000 per maand
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
De organisatie is op zoek naar een ervaren administratief secretariële ondersteuner om twee afdelingen binnen de organisatie optimaal te ondersteunen: de afdeling Toezicht, Veiligheid & Leefbaarheid en de afdeling Support.

 In overleg met collega’s van verschillende afdelingen bereid je overleggen voor. Je plant de overleggen en verzorgt de verslaglegging van deze bijeenkomsten. Je houdt het overzicht op de administratieve werkzaamheden rond de voortgang en hebt daarbij een signalerende rol richting de teamleiding/projectleiders. Je vult en beheert de informatiesystemen. Daarnaast verzorg je voor de teams alle voorkomende administratieve/secretariële werkzaamheden.

Je hebt organisatietalent en ervaring in het notuleren van zowel grote als kleine bijeenkomsten. Je hebt administratieve ervaring en bent in staat om werkprocessen snel te doorgronden. Je bent een kei in het organiseren en notuleren van complexe vergaderingen. Je bent klantgericht en werkt gestructureerd en accuraat. Je bent  in staat zelf invulling te geven aan de ondersteuningsbehoefte van de projectleiders/teamleiding.

Eisen
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau;
2. Afgeronde administratieve of secretariële opleiding;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als administratief secretarieel medewerker in de afgelopen 7 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar (is een must);
5. In staat om bij complexe overleggen te notuleren in zowel kleine als grote gezelschappen, blijkend uit relevante werkervaring.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners