Administratief medewerker Techniek/Telecom (tijdelijk) – regio Linschoten #KRTZ0096689

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 augustus 2023
Reageren tot 30 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Linschoten
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 21 juli 2024
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Administratief medewerker Techniek/Telecom (40 uur) 

Locatie: omgeving Linschoten
Startdatum: 2 oktober 2023
Einddatum: 2 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 40 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja (maximaal bruto is €2545 obv 40 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 31 augustus 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een klantgerichte Administratief Medewerker die communicatief sterk is en zorgt dat de juiste informatie op de juiste plek komt. Werktijden zijn van 07.30 tot 16.00 uur, fulltime, thuiswerken is niet mogelijk.

Projectomschrijving

Je werkt in teamverband met enkele administratief medewerkers en werkvoorbereiders

Werkzaamheden

Als Administratief Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt bij storingen in het netwerk. Bijvoorbeeld, wanneer er graafwerkzaamheden hebben plaatsgevonden en per ongeluk een telecomkabel bij een ziekenhuis is geraakt. Het is dan aan jou om te noteren wat er precies aan de hand is en contact op te nemen met de eindklant om een afspraak in te plannen binnen de gestelde SLA. Samen met de klant bepaal je waar de prioriteiten liggen en vervolgens zorg je ervoor dat deze correct wordt verwerkt in ons plansysteem. Daarnaast onderhoud je nauw contact met de monteurs en fungeer je als schakel met de werkvoorbereiding. Door het te woord staan van de klant en het verwerken van de gegevens zorg jij ervoor dat de storingen snel verholpen kunnen worden. Je bent een essentiële schakel die ervoor zorgt dat de juiste informatie op de juiste plek terechtkomt en de werkzaamheden soepel verlopen.

Samengevat heb jij de volgende werkzaamheden:

  • Aannemen van storingen;
  • Beantwoorden van telefoon en mail;
  • Het type storing inventariseren en uitzoeken hoeveel prioriteit de storing heeft;
  • Inplannen van monteurs;
  • Alle betrokken partijen informeren over de storing en de voortgang;
  • Administratieve verwerking van de storingen;
  • Gereed melden van de storing.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je hebt in ieder geval al administratieve werkervaring
  • Starters zijn zeer welkom te reageren en een ervaren kandidaat is een pré
  • Kennis van het MS Office Pakket
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Linschoten
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Projectmanager ICT, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 jul 2024    Expertise: Content specialist, Overig (Communicatie), Overig (Webredactie)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners