Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Teamsamenstelling
Het team bestaat uit een materiaal coördinator, twee monteurs en twee administratief medewerkers.
Projectomschrijving
De vacature betreft een brede administratieve functie. De administratief medewerker zal zich bezig houden met het bijhouden en onderhouden van de materiaal webshop, administratie en planning van het te gebruiken materiaal, planning van het lokale wagenpark, administratie en planning van de externe inhuur en het bijhouden en begeleiden van transportstromen. De werkdagen zijn van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Werkzaamheden
– Onderhouden van de webshop
– Bijwerken van de webshop
– Planning opstellen voor het lokale wagenpark
– Transportstromen beheren
– Planning opstellen voor het materiaal
– Verwerken van externe inhuur
– Beantwoorden van vragen vanuit de uitvoering (heel Nederland)
Eisen
– Opleidingsniveau en -richting: MBO 4, administratief medewerker
– Minimale jaren werkervaring in het vakgebied: 1 jaar vergelijkbare werkervaring (richting techniek/distributie)
– Minimale jaren werkervaring in vergelijkbare rol: max. 5 jaar
– Kennis van systemen en/of software: Office pakket
– Overige vaardigheden: Secuur, Communicatief, Samenwerken, affiniteit met techniek
– Maximale woon-werk afstand: 45 minuten
– Taal: Nederlands
Competenties
Loyaal (is een must)
Sociaal
Communicatief
Handig met systemen (begeleiding van Iphones & Ipads)