Administratief medewerker (Sociaal Domein) / tijdelijk #KRTZ3472620

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2022
Reageren tot 6 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 11 juni 2023
Aantal uur 16 uur, 20 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als financieel administratief medewerker sociaal domein voer je alle voorkomende administratieve werkzaamheden die te maken hebben met de Participatiewet en de Ioaw. Ook de aanverwante regelingen, zoals de minimaregelingen, de energietoeslag etc. voer je uit. Het gaat om de administratieve taken aan de achterkant van het proces, dus na de inhoudelijke beoordeling door de klantmanagers.

Na het besluit van de klantmanager zorg jij er voor uitkeringen starten, stoppen of wijzigen. Je zorgt er iedere maand voor dat de inkomsten op de juiste wijze verrekend worden met de uitkering. Je maakt herberekeningen, voert vorderingen op en bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer. Tot slot draai je diverse keren per maand een betaalrun.

Samengevat:
– Het administratief verwerken van aanvragen, mutaties en beëindigingen van uitkeringen Participatiewet, Ioaw, sociaal medische indicaties kinderopvang etc.;
– Het administratief verwerken van aanvragen bijzondere bijstand, individuele inkomenstoeslagen en minimaregelingen;
– Het verwerken van inkomstenopgaven, beslagleggingen en IB-signalen;
– Uitvoeren bruteringen en herberekeningen;
– Opboeken van vorderingen, beheer openstaande vorderingen en debiteuren; 
– Het draaien van betaalruns.

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-Niveau 4 in een financieel/administratieve richting;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker binnen het sociaal domein op het gebied van sociale zekerheid bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het systeem Suite.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners