Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Â
Interim opdracht: Administratief Medewerker
Locatie: Breda
Startdatum: z.s.m.
Duur: 31 dec 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32-36 uur
ZZP mogelijk: ja
Reageren vóór 6 juni 15.00 uur (opdracht sluit op moment dat juiste kandidaat geselecteerd is.
—-
Omschrijving project/werkzaamheden
Voor een project binnen het team Support team zoeken wij tijdelijke ondersteuning voor maximaal 2 maanden met Breda als (basis) standplaats. Het zal een combinatie zijn van thuiswerken en op kantoor.
Â
De werkzaamheden
- Beoordelen van Excel lijsten
- Royeren van wanbetalers
- Vaststellen welk scenario van toepassing is en daaraan gekoppelde acties uitvoeren
- Bijhouden van Excel overzichten en monitoren van de voortgang
Â
De functie eisten
- MBO werk- en denkniveau;
- Nauwkeurig en accuraat
- Initiatiefrijk en resultaatgerichtÂ
- Pro actief in het stellen van vragen bij onduidelijkheden;
- Kennis van verzekeren is een pré
- Nederlandse taal en Engelse taal
- Je kunt je snel systemen eigen maken en hebt bij voorkeur kennis van Level en Excel.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â