Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Recruitment > Recruitment support, Human resource management > HRM medewerker, Administratief > Administratief medewerker, Recruitment > Overig (Recruitment), Human resource management > Overig (HRM), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Administratief Medewerker Inhuurdesk (32 – 36 uur)
Locatie: Rotterdam
Startdatum: zsm
Duur: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 Â uur
ZZP mogelijk: Nee, enkel projectdetachering neem contact met ons op om contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 17 april 2024Â om 16:00 uur
De afgelopen periode is het aantal verzoeken om medewerkers in te huren of via uitzendbureaus binnen te halen fors gestegen. Om deze complexe werkzaamheden, waarbij veel contact is met externe partijen, goed in te richten en te laten verlopen heeft de organisatie besloten een inhuurdesk in te richten. De inhuurdesk is gepositioneerd binnen het Team Instroom.
WERKZAAMHEDEN:
 De medewerker inhuurdesk voert de keten van werkzaamheden uit in het hele inhuurproces. Denk hierbij aan het checken en uitzetten van de inhuur-uitvraag, het verwerken en bijhouden van informatie in het inhuuroverzicht en de administratieve verwerking in SAP. Dit doe je samen met je administratieve collega’s van de inhuurdesk en je staat in nauw contact met de adviseurs inhuurdesk om de afnemer zo goed mogelijk te bedienen. Ook het beoordelen en verwerken van inhuurkrachten die verlengd moeten worden, zal onderdeel worden van je taak. Het is van belang dat er zorgvuldig een dossier wordt opgebouwd per inhuuraanvraag. Ook hier is de medewerker inhuurdesk verantwoordelijk voor.Â
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- MBO-4 richting inkoopdiensten & contract en leveranciers managementÂ
- Aantoonbare ervaring met het inkoop-, contract- of inhuurprocesÂ
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardighedenÂ
- Je bent op de hoogte van de wijze waarop binnen de overheid wordt gewerkt met inkoopprocedures en of contracten, of je maakt je deze materie zo snel mogelijk eigen
Â
Procedure:
Dag voor gesprekken: 19-04-2024Â (houdt hier rekening mee) Â
Â
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Geplande vakanties binnen 3 maanden;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.