Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Recruitment > Recruitment support, Administratief > Administratief medewerker, Human resource management > HRM medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht
Administratief medewerker HR
Duur: 6 maanden. optie tot verlenging 3 maanden
Inzet uren per week:Â 32 – 36
Â
Opdracht
Samen met jouw collega’s draag je zorg voor de volledige personeels- en salarisadministratie. Je bewaakt de juistheid en kwaliteit van de administratie, verstrekt informatie aan medewerkers, leidinggevende en externen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, sollicitatieprocedures, rechtspositie en salarissen.
De nadruk van deze vacature ligt op de Personeelsadministratie. Je stelt onder andere brieven en overeenkomsten op, verzorgt samen met een collega de administratie rondom externe medewerkers en de ziekteverzuimadministratie. Je handelt taken af en beantwoordt vragen van medewerkers en leidinggevenden.
Vereiste ervaring / kennis
1. Tarief zzp max € 48,-  inclusief reiskosten of salaris max €3000,- per maand
2. Minimaal een mbo niveau 3 opleiding op administratief/financieel gebied
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Personele administratie in de afgelopen 4 jaar
4. Aantoonbare werkervaring met ICT programma PIMS/Youpp
5. Aantoonbare werkervaring binnen de lokale overheid
6. Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving voor het vakgebied gemeentelijke financiën/administratie.
Competenties
- Samenwerker, nauwkeurig, flexibel, gedreven en klantgericht;
- Goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het bovengenoemde profiel voldoet.