Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Administratief medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.
Je gaat werken bij het Team Control & Financiën. Dit team bestaat uit de clusters: Planning & Control, Financiële administratie, Invordering  en Heffen & Waarderen. Als medewerker belastingen maak je onderdeel uit van het cluster Heffen & Waarderen. Tot de werkzaamheden van dit onderdeel behoren onder meer het opleggen van de gemeentelijke belastingen.
Opdracht
Als administratief medewerker belastingen ben je verantwoordelijk voor onder meer:
- digitaal registreren van ontvangen bezwaarschriften (scannen, aanmaken zaak);
- voortgang bewaken behandeling bezwaarschriften;
- plannen van hoorzittingen en voortgang bewaken;
- administratieve behandeling beschikkingen;
- het onderhouden van telefonisch contact;
- ondersteuning overige werkzaamheden.
Â
Gestelde eisen
1. Beschikbaar voor minimaal 28 uur per week.
2. Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met administratieve/secretariële werkzaamheden in de afgelopen 5 jaar;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke belastingen in de afgelopen 5 jaar;
5. Minimaal 1 jaar werkervaring met CiVision (Pink), VRiS (Tog Nederland) of een ander gemeentelijk digitaal zaaksysteem als Corsa;
Â
Geef in je cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet.