Administratief Medewerker Backoffice #KRTZ1980021

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 mei 2022
Reageren tot 24 mei 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn, Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht :

 

Opdracht: Administratief Medewerker Backoffice

Locatie: regio Utrecht
Startdatum:  z.s.m.
Duur: 31 dec 22
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur

ZZP mogelijk: nee

Salaris: €2000-2200

 

Reageren voor 24 mei, 15.00u.

 

Taken en verantwoordelijkheden 

De werkzaamheden zullen in eerste instantie administratief van aard zijn, waaronder het verwerken van incidentele aanvragen voor Maatschappelijke Ondersteuning. Aanvullend komen hier mogelijk inspanningen voor data-correcties in lopende dossiers bij. 

De reguliere werkzaamheden voor deze rol zijn:
–    Je bent de vraagbaak voor administratieve vragen.  
–    Je draagt zorg voor de administratieve routinematige taken 
–    Je zorgt voor het opstellen van standaardrapportages  
–    Je biedt inhoudelijke ondersteuning o.a. door het maken van beschikkingen.

Administratieve taken 
–    Gegevens invoeren
–    Verwerkt mutaties, bestellingen en periodieke verzoeken om informatie
–    Verwerken van bestellingen van medische verwijzers.  
–    Signaleert naar aanleiding van wijzigingen of vervolgactie nodig is.  
–    Controleert query’s en signaleert en herstelt afwijkingen.  
–    Verwerken van Melding Einde Zorg berichten 
–    Verwerken van herstelacties en opstellen van beschikkingen. 
–    Ziet toe op complete en juiste gegevens in systemen en onderneemt actie wanneer dit niet het geval is.  

Wij zoeken jou!

Functie-eisen:
–    MBO werk- en denkniveau 
–    Schriftelijk en communicatief vaardig 
–    Kennis van uitvoeringsregels 
–    Kennis van relevante wet- en regelgeving is zeker een pre
–    Voorkeur heb je t ervaring in Wmo-administratie
–    Voorkeur voor kennis, inzicht en vaardigheden in het werken met geautomatiseerde systemen (Suite of GWS4all)
–    snel beschikbaar 
 
Graag in de motivatie vermelden met welke reden JIJ de toegevoegde waarde kan leveren voor deze aanvraag/opdracht.

Competenties: 
–    resultaatgerichtheid 
–    zelfsturend vermogen 
–    samenwerken 
–    accuratesse 
–    flexibiliteit 
–    omgevingsbewustzijn  

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners