1e lijns support medewerker #KRTZ2658988

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 maart 2020
Reageren tot 18 maart 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 43 per uur
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De organisatie levert aan haar klanten een verscheidenheid aan diensten en producten op het gebied van digitale werkomgevingen. Het brengen van applicatie(-functionaliteiten) naar de eindgebruiker staat hierbij centraal. Deze diensten & producten zijn volop in ontwikkeling met de introductie van nieuwe technologieën én met de vernieuwing vanuit de processen van de klant. De Support Medewerker draagt bij aan het oplossen van verstoringen en uitvoeren van serviceverzoeken. De Support Medewerker werkt in teamverband en durft collega’s uit te dagen in het verbeteren van kennis en vaardigheden. De Support Medewerker gaat constructief om met feedback en durft dat ook zelf te geven.

Algemeen:

  1. 1e lijns support
  2. Telefonische en mail ontvangst van meldingen
  3. Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken
  4. Inschakelen specialisten
  5. Rapportage en proactieve monitoring

Specifiek:

  1. Verwerking van meldingen in Topdesk
  2. Uitgifte devices / hardware
  3. Problem management

Vereisten Profiel:

  1. MBO-4
  2. MCSA Windows 10 gecertificeerd
  3. ITIL foundation 3 gecertificeerd
  4. Ervaring met Topdesk
  5. Pro actief ingesteld

Overige kennisvereisten:

  1. Engelse taal
  2. Citrix, XenApp XenDesktop
  3. MS Office en MS Outlook
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 17 jun 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners