Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 12 maart 2020
Reageren tot 18 maart 2020
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Nederland
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
36 uur
Soort contract
ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau
MBO, HBO
ZZP tarief
€ 43 per uur
Branche
Overheid
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De organisatie levert aan haar klanten een verscheidenheid aan diensten en producten op het gebied van digitale werkomgevingen. Het brengen van applicatie(-functionaliteiten) naar de eindgebruiker staat hierbij centraal. Deze diensten & producten zijn volop in ontwikkeling met de introductie van nieuwe technologieën én met de vernieuwing vanuit de processen van de klant. De Support Medewerker draagt bij aan het oplossen van verstoringen en uitvoeren van serviceverzoeken. De Support Medewerker werkt in teamverband en durft collega’s uit te dagen in het verbeteren van kennis en vaardigheden. De Support Medewerker gaat constructief om met feedback en durft dat ook zelf te geven. |
Algemeen:
- 1e lijns support
- Telefonische en mail ontvangst van meldingen
- Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken
- Inschakelen specialisten
- Rapportage en proactieve monitoring
Specifiek:
- Verwerking van meldingen in Topdesk
- Uitgifte devices / hardware
- Problem management
Vereisten Profiel:
- MBO-4
- MCSA Windows 10 gecertificeerd
- ITIL foundation 3 gecertificeerd
- Ervaring met Topdesk
- Pro actief ingesteld
Overige kennisvereisten:
- Engelse taal
- Citrix, XenApp XenDesktop
- MS Office en MS Outlook
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Den Bosch Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Change manager, Consultant, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zaandam Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Servicedesk medewerker
Locatie: Utrecht Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024 Expertise: Webredacteur, Overig (Webredactie)