Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Gepubliceerd op 23 december 2020
Reageren tot 30 december 2020
Bekeken
Reacties
Zichtbaar voor PRO
Locatie
Bilthoven
Start datum
Zo snel mogelijk
Aantal uur
36 uur
Soort contract
ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau
HBO, MBO-4
Branche
Overheid, Gemeente
Vakgebied & expertise
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Job alert aanmaken
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zoeken voor onze eindklant, een overheid, een skilled 1e lijns Support Center Medewerker met kennis van Topdesk.
Â
Algemeen
Â
- 1. 1e lijns support
- 2. Telefonische en mail ontvangst van meldingen
- 3. Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken
- 4. Inschakelen specialisten
- 5. Rapportage en proactieve monitoring
Â
Specifiek
- 1. registreren en verwerking van meldingen in Topdesk
- 2. uitgifte devices/hardware
- 3. problem management
Â
Â
- 1. MBO-4
- 2. MCSA Windows 10 gecertificeerd
- 3. ITIL foundation 3 gecertificeerd
- 4. Ervaring met Topdesk
- 5. Pro actief
- 6. 3-5 jaar ervaring als service support medewerker
Â
Overige kennisvereisten
- 1. Engelse taal
- 2. Citrix, XenApp XenDesktop
- 3. MS Office en MS Outlook
Voor jou geselecteerde opdrachten
Locatie: Groningen Uiterste reactiedatum: 28 jul 2024 Expertise: Content specialist, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Eindhoven Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024 Expertise: Financieel adviseur, Overig (Financieel)
Locatie: Leeuwarden Uiterste reactiedatum: 27 jul 2024 Expertise: Netwerkbeheerder, Backend developer, Overig (ICT Support & Ondersteuning), Systeembeheerder, Overig (ICT - Web development), Overig (ICT - Beheer), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Oss Uiterste reactiedatum: 31 jul 2024 Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker, Overig (Administratief)