1e lijns Servicesupport Medewerker #KRTZ8185895

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2020
Reageren tot 30 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Bilthoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO-4
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken voor onze eindklant, een overheid, een skilled 1e lijns Support Center Medewerker met kennis van Topdesk.

 

Algemeen

 

  • 1. 1e lijns support
  • 2. Telefonische en mail ontvangst van meldingen
  • 3. Verhelderen en oplossen van incidenten/serviceverzoeken
  • 4. Inschakelen specialisten
  • 5. Rapportage en proactieve monitoring

 

Specifiek

  • 1. registreren en verwerking van meldingen in Topdesk
  • 2. uitgifte devices/hardware
  • 3. problem management

 

 

  • 1. MBO-4
  • 2. MCSA Windows 10 gecertificeerd
  • 3. ITIL foundation 3 gecertificeerd
  • 4. Ervaring met Topdesk
  • 5. Pro actief
  • 6. 3-5 jaar ervaring als service support medewerker

 

Overige kennisvereisten

  • 1. Engelse taal
  • 2. Citrix, XenApp XenDesktop
  • 3. MS Office en MS Outlook
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 28 jul 2024    Expertise: Content specialist, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: Financieel adviseur, Overig (Financieel)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 27 jul 2024    Expertise: Netwerkbeheerder, Backend developer, Overig (ICT Support & Ondersteuning), Systeembeheerder, Overig (ICT - Web development), Overig (ICT - Beheer), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Oss    Uiterste reactiedatum: 31 jul 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners