Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker, Financieel > Overig (Financieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Medewerker Financiën en Administratie (30 uur)
Locatie: Den-Bosch, in overleg deels hybride
Startdatum: 1 juni 2024
Einddatum: 30 november 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 30 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €60,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w
Uiterste reactiedatum: 23 april 2024 om 16:00 uur
Voor de duur van 6 maanden zijn we op zoek naar een interim Medewerker financiën en administratie.
Met het verzamelen, verwerken en analyseren van allerlei (financiële) gegevens zorg je dat de afdelingen Beheer en Programmering en Projectmanagement en Voorbereiding in control zijn én help je collega’s. Zoals bij het opstellen van managementrapportages en het maken van urenbegrotingen. Ook heb je een adviserende rol. Zo breng je in- en uitgaven in kaart en adviseer je over budgetten en oplossings- en sturingsrichtingen. Reken op dynamiek, want er komen allerlei vragen op je af op tactisch en operationeel niveau. Bijvoorbeeld van onze accountants die iets willen controleren. En van collega’s, bijvoorbeeld over het afhandelen van facturen.
- Je bent dé schakel tussen het management, personeelszaken en de afdeling Financiën. Hierdoor heb jij het overzicht en kun je het management adviseren over bijvoorbeeld verbeteringen op bedrijfskundig gebied.
- Je stelt producten samen in het kader van de gemeentelijke budgetcyclus en voor de planning-en-controlcyclus van de afdeling Beheer en Programmering.
- Je legt proactief verbinding, bijvoorbeeld met projectleiders, om de input (uren, in- en uitgaven) op te halen die je nodig hebt. Maar ook om anderen te informeren, bijvoorbeeld over uiterste facturatiedata.
- Je stelt opdrachtbrieven op en informeert en adviseert de afdeling en rondom de budget- en kredietbewaking.
- Je werkt nieuwe collega’s in door ze mee te nemen in onze verschillende (financiële) systemen en processen.
- Je kijkt continu hoe we de processen, systemen en managementinformatiestromen kunnen verbeteren, zowel binnen je eigen team als die van de afdelingen Beheer en Programmering en Projectmanagement en Voorbereiding.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Dit ben jij
Je kunt uit allerlei (soms complexe) gegevens de juiste informatie halen en deze analyseren. Ook kun je zowel mondeling als schriftelijk je boodschap duidelijk overbrengen en leg je makkelijk contact. Je stelt je dienstverlenend op en gaat graag daadkrachtig en proactief aan de slag. Daarnaast werk je nauwkeurig, wat natuurlijk heel belangrijk is in het financiële werkveld. Verder heb je:
- Tarief is all-in maximaal 60,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Hbo-niveau, richting bedrijfseconomie, bedrijfskunde of bedrijfsadministratie.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 2 jaar bij een gemeente.
- Kennis van financiële systemen en boekhoudkundige werkwijzen.
- Kennis van Unit4 ERPx en/of een vergelijkbaar ERP-systeem.
- Een goed in woord en schrift onderbouwde motivatiebrief met daarin:
-
– Toelichting relevante werkervaring
– Toelichting kennis financiële systemen
– Toelichting waarom werken voor de organisatie
– Toelichting persoonlijkheid
Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 mei 2024. Houdt hier rekening mee!
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.