Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Sr. Servicedeskmedewerker ICTÂ (36 uur)
Locatie: omgeving Rotterdam (en online)
Startdatum:Â 19 april 2023
Einddatum: 18 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 7 april 2023 om 09:00 uur
Als Sr. Servicedeskmedewerker IA ben je verantwoordelijk voor het inventariseren, oplossen en evalueren van meldingen via de telefoon, e-mail én aan de balie. Jij stelt jouw analytisch vermogen, communicatieve vaardigheden en pro-activiteit in dienst voor het leveren van meerwaarde aan de klant. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Door de combinatie van 'de klant snappen' en een procesmatige instelling weet je altijd de beste oplossing te vinden. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega's maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker proactief en efficiënt aan de slag!
Natuurlijk monitor je proactief de systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen en ben je verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover. Vanuit je expertise kun jij gebruikshandleidingen maken voor de verschillende hard en software systemen zodat de gebruikers hier op de juiste manier mee om kunnen gaan.
Wordt met jouw klantvriendelijke service de ICT-Dienstverlening elke dag een beetje beter? Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega servicedeskmedewerkers, systeembeheerders en adviseurs van het team IA-Dienstverlening.Â
In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer. Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige manier en als collegiaal team met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. En we vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen onze team. En, naast het werk, doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar.Â
Â
FUNCTIE EISEN / -WENSEN:
- Tarief is maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten – woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- minimaal een mbo-4 ICT opleiding afgerond.
- minimaal 3 jaar relevante werkervaring als ICT-helpdeskmedewerker of als ICT-supportmedewerker;
- kennis van Apple smartphones en tablets;
- termen die voor jou geen geheimen kennen, zoals AD, VMWare, VDI, RES of Intune;
- behalen van een ITILV3-certificaat of in het bezit ervan;
- ervaring met servicemanagement een vereiste.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.