Interim Campagne marketeer #KRTZ1195746

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 december 2022
Reageren tot 20 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 januari 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 79 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Logistiek | Vervoer

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Ontwikkel jij graag campagnes om de klanten te helpen? Dan ben jij onze nieuwe, enthousiaste campagnemarketeer!

Je werkzaamheden:

  • Opstellen van communicatiedoelstellingen en -KPI's voor acties en campagnes.
  • Collega's adviseren over de inzet van marketingcommunicatie om onze doelstellingen te halen.
  • Ontwikkelen, produceren, inzetten en evalueren van middelen voor marktbewerking in owned en paid media (online en offline). Denk aan:
    • Grootschalige campagnes (TV, Radio, etc) opzetten om bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te acquireren.
    • Het product onder de aandacht brengen in de nieuwsbrief, magazine (print & digitaal), app, etc.
    • Nieuwe ideeën bedenken om het product in de spotlight te zetten.
    • Live zetten en optimaliseren van de online structurele laag.
    • Ontwikkelen van een campagne op de doelgroep.
  • Kansen pakken voor e-mail als acquisitiekanaal. Je vertaalt het 360 graden door naar structurele en campagnematige e-mail-journeys (trigger-based).
  • Optimaliseren van marktbewerking door middel van a/b-testing, groei-experimenten, customer journeys, monitoring en evaluatie.
  • Afstemming met en aansturing van externe bureaus, zoals reclame-, media- en onderzoeksbureaus.
  • Afstemming met diverse stakeholders.
  • Verantwoordelijk voor budget & planning van marketingcommunicatie-activiteiten.

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Wie zoeken we? Jij bent gespecialiseerd in online marketingcommunicatie en acquisitiemarketing. Daarnaast breng je mee:

  • Maximaal uurtarief €79,- alles inclusief reis- en verblijfkosten, excl. BTW);
  • Minimaal een afgeronde HBO–opleiding, bij voorkeur richting een marketing-gerelateerde studie.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring als campagnemarketeer, waarvan 2 jaar in een complexe organisatie.
  • Ervaring met het aansturen van reclame- en mediabureaus.
  • Inhoudelijke kennis over de juiste inzet, impact en invulling van media en middelen, met een focus op online. Je weet hoe je de inzet van paid en owned media kunt optimaliseren (bijvoorbeeld met a/b-testen).
  • Ervaring met grote campagnes met veel impact (TV, Radio etc)
  • Een duidelijke visie op data-driven marketing. Je hebt ervaring met gepersonaliseerde communicatie. Je durft je visie ook uit te dragen naar de organisatie.
  • Enige kennis van analytics tooling (Google Analytics).
  • Kennis van de consumentenmarkt, markttrends en –ontwikkelingen.
  • Ervaring met agile werken is een pré.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners