Junior Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ6342545

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 januari 2020
Reageren tot 29 januari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtbeschrijving
– Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
– Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk
– Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
– Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
– Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
– Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
– Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
– Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Eisen
– MBO-4 richting ICT
– Maximale reistijd 1 uur
– Servicemanagement 
– Itil V3/V4
– Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn. (Half jaar is voldoende) /  en niet meer dan 1 jaar ervaring. Wij zoeken echt een junior (net van school)

Competenties
– Flexibel
– Analytisch
– Zorgvuldig
– Zelfstandig
– Klantgericht
– Sociale en communicatieve vaardigheden

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners