Helpdeskmedewerker ICT (tijdelijk) #KRTZ5822828

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 juni 2022
Reageren tot 19 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 oktober 2022
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Onderwijs | Educatie

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Helpdesk ICT.

Context

De medewerker helpdesk verzorgt de ondersteuning aan gebruikers, telefonisch voor vragen bij (complexe) storingen en op locatie voor het gebruik van geautomatiseerde systemen en applicaties.

Werkzaamheden Resultaatgebied 1: helpdeskbeheer Activiteiten:
• het registreren van de zich bij de helpdesk voordoende vragen, verzoeken en (complexe) problemen inzake de toepassingen en het gebruik van apparatuur en programmatuur;
• het interpreteren van door gebruikers aangegeven (complexe) problemen aan apparatuur en programmatuur en het oplossen daarvan;
• het zo nodig doorzetten van de incidenten naar de 2e lijn toe en het bewaken van de voortgang van de afhandeling daarvan;
• het onderkennen en signaleren van structurele problemen met apparatuur en programmatuur;
• het leveren van een bijdrage aan het oplossen van structurele problemen met apparatuur en programmatuur.

Resultaatgebied 2: gebruikersondersteuning Activiteiten:
• het installeren van nieuwe apparatuur en standaardconfiguraties voor de werkplek;
• het instrueren van gebruikers ten aanzien van het PC-gebruik en het omgaan met specifieke applicaties;
• het helpen bij het opstarten van nieuwe applicaties en het geven van uitleg daarover;
• het installeren van nieuwe software;
• het uitvoeren van procedures in het kader van softwarecontrol en distributie;
• het uitvoeren van de procedures inzake configuratiemanagement;
• het uitvoeren van back-up procedures;
• het uitvoeren van geaccordeerde changemanagement procedures;
• het registreren en afhandelen van verzoeken, klachten en incidentmeldingen van gebruikers conform de gemaakte afspraken en procedures;
• het naar aanleiding van gemelde problemen verhelpen van storingen aan PC- en randapparatuur of het inschakelen van het 2e lijnsbeheer c.q. leveranciers;
• het nemen en uitvoeren van beveiligingsmaatregelen op de werkplek;
• het bewaken van de beveiligingsprocedures, werkplekstandaarden en het versiebeheer en het zo nodig treffen van maatregelen.

Contacten
• met gebruikers over vragen en storingen, wensen en eisen om de oorzaak te achterhalen en tot afdoening van incidenten en vragen over het gebruik van applicaties te komen binnen de gestelde randvoorwaarden.

Omschrijving (project)werkzaamheden: Het betreft unskilled callafhandeling: Met behulp van een uitvraag script toetsen of de melding een acute lesverstoring betreft. Vervolgens met behulp van een eenvoudige dispatchflow de beller verwijzen naar de juiste specialist die de melding in behandeling neemt en oplost.

Eisen:

• algemene theoretische kennis op het gebied van ICT;
• kennis van de structuur, taakstelling en werkwijze van de organisatie;
• kennis van en vaardigheid in het toepassen van specifieke bij de organisatie in gebruik zijnde software op het gebied van kantoor- en/of bedrijfs- en/of onderwijsinformatiesystemen;
• inzicht in het gebruik, de samenhang, mogelijke storingsbronnen, eventuele incompatibiliteit en de werking van de aanwezige apparatuur en programmatuur;
• vaardigheid in het interpreteren/diagnosticeren van vragen/problemen van de in gebruik zijnde hard- en softwareconfiguraties en netwerksystemen;
• algemene technische “sleutelvaardigheden” ten aanzien van gebruikershardware ten behoeve van het oplossen van storingen;
• vaardigheid in het klantvriendelijk te woord staan en naar oplossingen toepraten van gebruikers.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners