Ervaren Servicedeskmedewerker #KRTZ7084798

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 januari 2022
Reageren tot 15 januari 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zuid-Holland
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
In jouw rol als skilled ServiceDesk medewerker zet jij jouw kennis en kunde in om de medewerkers  zo goed mogelijk te ondersteunen bij het gebruik van ICT middelen en kantoorautomatisering. Als ServiceDesk medewerker ben je fysiek aanwezig op locatie.

  • Je hebt een ondersteunende rol naar je interne klanten op ICT gebied en je weet de juiste balans te vinden tussen de techniek en klantgerichtheid.
  • Je bent continu bezig met het stellen van prioriteiten. Welk probleem heeft direct invloed op de operatie en de dienstverlening naar onze klanten? En wie kan een momentje wachten?
  • Je begeleidt onze interne klanten bij gebruikersvraagstukken en snapt hierbij heel goed dat niet iedereen zoveel weet van hardware en software als jijzelf.
  • Je bent verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van de binnenkomende meldingen / incidenten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte (en inname) van ICT werkplekapparatuur en smartphones en helpt medewerkers op weg bij het gebruik hiervan.
  • Naast het aannemen en registreren van telefonische meldingen heb je diverse aanvullende taken zoals de administratie (o.a. CMDB), controle van incidenten voordat deze geëscaleerd worden en het behandelen van eenvoudige wijzigingen.
  • Je schrijft handleidingen, standaardoplossingen en standaardwijzigingen en deelt deze kennis met je collega’s.
  • Je doet onderzoek naar de nieuwste technieken en de mogelijkheden op hard- en software gebied en doet hier verbetervoorstellen voor.

 

Eisen :

1. Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een ICT richting.
2. Aantoonbare werkwerkervaring als Skilled ServiceDesk Medewerker in een organisatie met minimaal 400 medewerkers in de afgelopen 1,5 jaar (duidelijk weergeven in het cv).

Wensen :
3. Aantoonbare werkervaring met het werken in Topdesk.
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Office 365 in de afgelopen 5 jaar.
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Windows 10 in de afgelopen 5 jaar.
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Apple IOS smartphones in de afgelopen 5 jaar.
7. Minimaal 1 aar aantoonbare  werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Samsung Android smartphones in de afgelopen 5 jaar. 
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als skilled servicedesk medewerker binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Competenties

De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:

  • Je hebt er plezier in om collega’s te adviseren en te ondersteunen. Je bent daarin communicatief vaardig en in staat om complexe zaken zowel mondeling als schriftelijk helder uit te leggen en te rapporteren.
  • Je bent een echte teamspeler: de functie vraagt o.a. flexibiliteit, het vermogen om kennis te delen, en competenties als kunnen verbinden, plannen en organiseren om als team optimaal te functioneren.
  • Je bent analytisch sterk, je hebt overtuigingskracht, je kunt goed samenwerken en je bent vaardig in mondelinge communicatie.
  • Gevoel voor humor.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners