Interim Administratief medewerker #KRTZ2506662

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 oktober 2021
Reageren tot 19 oktober 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een administratief medewerker.

Er is veel werk te doen op de support van de inkoop.

Taken:

  • Zaken verwerken / aanpassen in de computer
  • Nabellen bij interne klanten / leveranciers
  • Mails / telefoon beantwoorden

Je moet zelfstandig kunnen werken, het kan voorkomen dat de kandidaat alleen zit.

Wens: 2 fulltimers van ieder 36 uur.

Standplaats: Rotterdam maar soms ook Dordrecht.

Eisen:

  • administratieve werkzaamheden zijn bekend
  • mbo werk- en denkniveau

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 7 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Business analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 6 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT

Onze partners