Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je houdt je bezig met de administratieve kant van in- door- en uitstroom, plannen van sollicitatie-procedures, verstrekken van (digitale) informatie aan zowel medewerkers als MT, aanleveren van management-informatie, actueel houden van de HR- informatie op intranet. Je ondersteunt de HR adviseur in het actueel houden van (lokale) regelgeving. Je stemt je werkzaamheden en prioriteiten zorgvuldig af met je collega’s en draagt zorg voor soepele afhandeling van zaken. Je zorgt voor correcte afwikkeling en archivering van HR-besluitvorming.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele en administratieve vragen in het kleine HR team (1 adviseur en 1 salarisadministrateur). Je bent een zorgvuldige, maar praktische aanpakker die handig is met diverse systemen (ADP, Flex, Careernet, UWV, Justis, Zaaksysteem, RAP, Embrace).
Eisen:
We zoeken een collega met bij voorkeur een HBO opleiding op HRM gebied met enkele jaren werkervaring. Een gerichte MBO diploma kan ook maar dan verwachten we wel dat deze is aangevuld met minimaal 5 jaar gerichte werkervaring binnen HR. Ervaring met genoemde software geeft je een voorsprong.
- ervaring met genoemde software.
- beschikt over goede communicatieve vaardigheden, gevoel voor de materie en de gevoeligheden van informatie.
- meer dan 5 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.