Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Reporting specialist, Administratief > Administratief medewerker, Financieel > Financieel medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Invulling werkzaamheden medewerker Belastingen
Reclamebelasting/BIZ:
- Het verwerken van de controleresultaten reclamebelasting in Key2Belastingen en de webapplicatie van Legitiem.
- Het vervaardigen van de voorlopige en definitieve bedrijfsbelastingen 2020 en 2021 en Bedrijven Investerings Zone 2020 en 2021 (BIZ) met bijbehorende controles.
- Het vervaardigen van een Exceloverzicht vanuit Cognos met data van de aanslagen.
Precariobelasting 2020:
- Het vervaardigen van een Exceloverzicht t.b.v. de berekening van de aanslagen precariobelasting 2020.Â
- Het samenvoegen van dit bestand met een Wordmacro (aanslagbiljet) om de aanslagen precariobelasting te vervaardigen.Â
- Het opstellen van het kohier precariobelasting a.d.h.v. het Exceloverzicht en dit aanleveren bij de financiële administratie voor inboeking.
Diftarledigingen:
- Het maandelijks vervaardigen van Excelbestanden (bouwterreinen woningen, woningen in aanbouw en woningentotaal) vanuit Cognos.
- Het maandelijks inlezen van de diverse importbestanden in Key2belastingen.
Gemeentelijke belastingen:
- Voorlopige kohieren draaien voor de jaren 2019-2021. Na controle en akkoord de kohieren definitief maken en de servicebestanden uploaden op hun portaal.
Controles en rapportages:
- Het periodiek opstellen en leveren van rapportages.
- Het leveren van verdere info en cijfers aan derden.
- Het uitvoeren van diverse leegstand- en volledigheidscontroles op het bestand van Key2Belastingen en de hieruit voortvloeiende meldingen oplossen/verwerken.
Â
Vereisten ervaring
1. Aantoonbare werkervaring met het gebruik van Key2Belastingen;
2. Per direct beschikbaar.
Gewenste ervaring
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als medewerker belastingen binnen een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van financiële rapportages;
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
Â
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan de genoemde criteria voldoet
Competenties
– Procesgericht;
– Accuraat;
– Resultaatgericht;
– Samenwerkingsgericht;
– Doener;
– Communicatief.