Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Communicatie & PR > Medewerker Marketing & Communicatie, Communicatie & PR > Overig (Communicatie)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Als communicatiemedewerker ga jij aan de slag met het creëren van draagvlak voor het project en draag je bij aan de gehele energietransitie van de gemeente. Er is een communicatie- en particapatieplan opgezet en de eerste stappen zijn hierin gezet: De werkzaamheden die daaruit voortvloeien zijn o.a.:
- Bijeenkomsten organiseren voor bewoners/ college en gemeenteraad.
- Organiseren van free publicity in samenwerking met de afdeling Communicatie.
- Beantwoorden van publieksvragen via mail, telefoon, social media.
- Opzetten en bijhouden van webpagina’s, social media.
- Opzetten van online communicatiemiddelen, zoals o.a. webinars.
Verder is belangrijk om over de grenzen van dit project heen te kunnen kijken. De hoofdlijnen van deze functie staan hierboven beschreven, daarnaast blijft er nog veel ruimte over om deze functie zelf vorm te geven en af te stemmen op je eigen ontwikkeling.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de energietransitie in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv).
2. Minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met het werken voor een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv).
3. Een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van communicatie.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.