Projectsecretaris #KRTZ5038959

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 juni 2021
Reageren tot 4 juli 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Venlo
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 - € 80 per uur
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

INHUUR OPDRACHT

Periode 19-7-2021 t/m 31-12-2021

Optie verlenging: 6 x 6 maanden

Uren: 24 per week

Locatie: Venlo

Tarief:  €75-80

 

———– 

Verantwoordelijkheden
De projectsecretaris is verantwoordelijk waar het gaat om de projectbrede beheersing van het project op de aspecten tijd/planning, geld/budget, kwaliteit, scope en risicobeheersing, projectbrede voortgangsrapportages en documentbeheersing, werkomgeving (fysiek en digitaal). Jij gaat de totale beheersing van het project  gestructureerd inrichten voor dit project. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding van agenda en de verslaglegging van projectgroep, stuurgroep, bestuurlijk overleg en andere bestuurlijke overleggen. De projectsecretaris is zowel ondersteunend als toetsend in het project en is daarmee een belangrijke sparringpartner voor de andere kernrollen. Hij/zij stelt zich onafhankelijk op.
 

 Je hebt kennis en ervaring van projectbeheersing (bewezen ervaring met opstarten van nieuwe projecten waarin meer dan 3 partijen samenwerken). Je hebt kennis en ervaring van agenderen en verslaglegging van bestuurlijke overleggen (bewezen ervaring (meer dan 2 jaar) met verslaglegging bestuurlijke overleggen).  Je bent het type dat graag aan de slag gaat, met een positieve instelling en uitstraling. Als projectsecretaris ben je proactief en handel je snel omdat je concrete resultaten wil boeken. Je bent communicatief vaardig en met jouw enthousiasme krijg jij mensen in beweging en je laat je niet uit het veld slaan wanneer dingen eens wat moeilijker gaan. Je bent in staat om de processen in de RES zo in te richten en uit te voeren dat het RES-proces vloeiend kan verlopen.  We zijn een beweging in oprichting , dus verwacht geen klus waarin alles al helemaal duidelijk is en er overal een rode loper voor je uit ligt. Je kan daarom complexe situaties structureren, leven met strakke deadlines en goed omgaan met verandering.

Vanzelfsprekend vind jij duurzame energietransitie een belangrijk onderwerp.

Je hebt ervaring als projectsecretaris  in een gemeentelijke omgeving en weet projectprocessen en ambtelijke werkprocessen goed op elkaar af te stemmen.

 

    Kandidaatomschrijving

    Dit vragen we

    • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding;
    • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in projectbeheersing in een project waarin minimaal 3 partijen samenwerken, waarvan minimaal 2 overheidspartijen;
    • Tactisch operationeel;
    • Politiek en bestuurlijk sensitief: kennis van bestuurlijke processen binnen gemeenten/ waterschap/ provincie;
    • In staat om inhoudelijke opgaven te verbinden met processen;
    • Affiniteit met energietransititie;
    • Werken met deadlines;
    • Flexibiliteit;
    • Snel kunnen starten, gelet op de fase van het project

    Verplichte voorwaarden voor aanvang van opdracht

    Aanleveren na gunning 

    • overleggen VOG 
    • Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)
    • Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

    Onze partners