Interim Administratief Medewerker BBZ #KRTZ4400088

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 april 2021
Reageren tot 6 april 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

– Het beantwoorden van de telefoon, het eerste aanspreekpunt voor de beantwoording van algemene vragen over de dienstverlening van team Bbz;
– Bijdragen leveren aan het opvragen en inventariseren van de benodigde stukken in te leveren door de cliënten;
– Het registreren van de post, e-mail en agendabeheer;
– Het up to date houden van voorlichtingsmateriaal en de website.
– Het aanmaken van persoonsdossiers en de bijbehorende werkprocessen in Suite en de database;
– Het voorbereiden van cliëntdossiers;

Contacten:
– Voert overleg met de medewerkers over de verwerking van rapporten en correspondentie;
– Voert overleg met consulenten ter afstemming van activiteiten en werkzaamheden;
– Voert overleg met medewerkers ten aanzien van het samenstellen van dossiers om andere informatie te krijgen of te geven;
– Voert overleg met cliënten, interne afdelingen, externe instanties en ketenpartners over de (voortgang) van de dienstverlening van team BBZ.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– MBO denk- en werkniveau op administratief en financieel gebied
– Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen
– Ervaring binnen overheid is mooi meegenomen

• De intakes vinden plaats op 14 april;

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners