1st Line Support Engineer (2 posities) #KRTZ9294406

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 januari 2021
Reageren tot 24 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO-4
Branche Zakelijke dienstverlening, Bank- | verzekeringswezen

Opdracht omschrijving

 Available positions: Helpdesk Engineer – 1st line support
 

Role description You help and support your colleagues in solving technical problems related to the use of their PCs and the various corporate and office tools, and this at the first level, this means  telephonic assistance. 
You give them advice over the phone. 
You resolve incidents as quickly as possible, so your colleagues can get back to work as quickly as possible.
Hard skills – Curiosity about technological developments in the world of office automation
– In-depth knowledge of operating systems: Windows 7 & Windows 10
– In-depth knowledge of MS Office 2010, Office 2013, Anti-virus software.
– Basic knowledge of MS Exchange 
– Basic knowledge of networking and hardware.
– Basic knowledge of Microsoft SCCM (System Center Configuration Management).

 

   
   
   
   
   
Soft skills Customer oriented
 
Languages – Bilingual (French / Dutch) 
– Very Good  knowledge of English
 
Experience Min 2 years
 
Educational background Secondary or higher education in computer science
Job location Belgium – Brussells
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners