Interim Adviseur Communicatie #KRTZ5691717

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 januari 2021
Reageren tot 27 januari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hilversum
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Raadsadviseur ben je verantwoordelijk voor het communicatiebeleid en de uitvoering hiervan, intern maar vooral ook extern. Je adviseert en ondersteunt de gemeenteraad en de daarbij behorende organen op het gebied van communicatie in de verschillende facetten. Doelstelling is dat de communicatie effectief verloopt met als resultaat een optimale interactie en betrokkenheid van de inwoners met de Gemeenteraad.

Je stimuleert innovatieve en effectieve inzet van communicatiemiddelen, – activiteiten, -producten van en voor de raad. Goede (audiovisuele) verslaglegging van de raad is van belang, maar ook fysiek bezoek aan de raad of actieve bezoeken van de raad aan burgeractiviteiten is een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie, al dan niet in digitale vorm. Daarnaast dienen sociale media (facebook, Instagram, twitter) en de traditionele media (wekelijkse kolom op de gemeentepagina) ingezet te worden om een zo groot aantal inwoners te bereiken.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau,  in de richting van communicatie of bestuurskunde
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als raadsadviseur of communicatieadviseur binnen een overheidsorganisatie
3. Beschikbaar voor minimaal 28 uur per week
4. Aantoonbare werkervaring in strategische advisering in een bestuurlijke omgeving
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als raadsadviseur of communicatieadviseur
6. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van een communicatieplan in een politiek/bestuurlijke context
7. Aantoonbare ervaring met het werken in een lokale democratie waarin de verhoudingen tussen de Raad en College, griffie en ambtelijke organisatie een rol heeft gespeeld
8. Aantoonbare werkervaring met CMS en audiovisuele systemen

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners