Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Management
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zoeken een energieke en innovatie gemeentefinanciën specialist die goed processen en taken kan coördineren in de P&C cyclus waarbij tal van verbeterslagen moeten worden gerealiseerd. Je moet snel ingewerkt zijn en kunnen communiceren met de accountant en concerncontroller. Tevens ben je een sparringpartner voor de manager en je collega’s. Waar het gaat om de regelgeving ben je goed in de producten en processen toe te passen.
Eisen waaraan je moet voldoen:
1. Minimaal voor 32 uren in de week beschikbaar.
2. Soms moet er overgewerkt worden bij piekbelasting.
3. Een afgeronde opleiding op het gebied van bedrijfseconomie en boekhouden op minimaal hbo bachelor niveau.
4. Een afgeronde opleiding gemeentefinanciën – BBV basis en verdieping.
5. Minimaal 5 jaar ervaring met het toepassen van BBV regelgeving in de P&C producten en processen in de afgelopen 10 jaren.
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator P&C in gemeentefinanciën voor een gemeente in de afgelopen 10 jaar.
7. Uiterlijk 16 november 2020 beschikbaar.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Tarief of Salarisindicatie.