Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Project / team:
Het team ICT Servicedesk bestaat uit 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten  Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers
Â
Hoofdtaken:
–Â Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
–Â Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
– Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
– Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
– Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
– Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
– Aanmelden van incidenten bij leveranciers
– Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
– Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
– Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
– Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts)
– Beheren van autorisaties
Â
– Niveau: MBOÂ
– Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
– ITIL foundation
– Kennis van Citrix, Windows 10, Office 2013 en Mobile Device Management
– Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching
Â
Wie jij bent
– Kan zelfstandig werken
– Spreekt en schrijft correct Nederlands
– Geduldig en vriendelijk
– Proactief
– Nauwkeurig