Coach (KCC medewerkers)

Coach (KCC medewerkers)

  • Publicatie datum:26 oktober 2017
  • Aantal keer bekeken 1741
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 06 November 2017
    Eind datum 01 January 2018
    Branche ervaring Overheid
Bloemendaal, Nederland
Opdracht omschrijving

Werkgebied 
• Coaching van medewerkers op uitvoering van processen én op klantcontact (‘soft skills’)
• Kwaliteitscontroles en steekproeven om kwaliteit te controleren en bij te sturen waar nodig

 

Werkzaamheden     
• Coachen van KCC medewerkers op inhoud, proces, soft skills, compliancy, productiviteit, houding & gedrag, zelfredzaamheid en ontwikkeling
• Meeluisteren van gesprekken en geven van feedback
• Doen van steekproeven en kwaliteitscontroles
• Vastleggen van coachingsafspraken met medewerker
• Monitoren van klantfeedback (Totta) om hieruit trends te halen
• Voeden van het klantprocesmanager en procesexperts met verbeterideeën
• Voeden van de ondersteuners voor het aanpassen van werkinstructies

 

Doelstelling             
• Verhogen van klanttevredenheid
• Verhogen van medewerker tevredenheid

Samenwerking met teammanagers    
• Teammanagers sturen op strategie, ontwikkeling van KCC als geheel, houding en gedrag, teamdoelstellingen en behaalde resultaten
• Coach / kwaliteitsmanager coacht medewerkers op kwaliteit en inhoud van het werk, zoals op gesprekstechnieken, first time right, kwaliteit van antwoorden en klachtafhandeling