Tijdelijke Projectondersteuner bedrijfsvoering | regio Hilversum

Tijdelijke Projectondersteuner bedrijfsvoering | regio Hilversum

  • Publicatie datum:18 juni 2019
  • Aantal keer bekeken 667
0 Reacties
  • Opleidingsniveau Universiteit
    Ervaringsniveau Junior, Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 01-07-2019
    Eind datum 31-12-2019
    Branche ervaring Gemeente
  • Soort contract ZZP, Detachering, Tijdelijk projectcontract (payroll)
    ZZP tarief € 60 - €75
Opdracht omschrijving

De opdrachtgever:

De opdrachtgever voor deze interim opdracht is een gemeente.

De gemeente werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega’s, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Afdeling maatschappelijk beleid
De afdeling maatschappelijk beleid houdt zich bezig met beleid, bedrijfsvoering en kwaliteit van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein. We werken daarbij intensief samen met de gemeenten in de buurt. Onze uitvoeringsorganisatie draagt zorg voor de toegang tot passende ondersteuning voor inwoners van de gemeente.

Het cluster bedrijfsvoering monitort, controleert en verbetert de dienstverlening en de kwaliteit. De dienstverlening moet op een zo efficiënt mogelijke manier worden uitgevoerd. Hierbij moet een vertaalslag worden gemaakt van (landelijk) beleid naar de gewenste dienstverlening.

Ter versterking van het cluster Bedrijfsvoering zoeken we per 1 juli 2019 een:

Tijdelijke Projectondersteuner / Projectmedewerker cluster bedrijfsvoering (m/v)

De tijdelijke opdracht:
In deze 6 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Het operationaliseren van de (bestuurlijke) informatievoorziening:
    • Het coördineren van de activiteiten die nodig zijn om de bestuursrapportage op te stellen.
    • Het borgen van de bestuurlijke informatievoorziening in de P&C-cyclus en het vastleggen van de frequentie van verspreiding.
  2. Periodiek opstellen van management -en sturingsrapportages op operationeel, tactisch en strategisch niveau en beschikbaarheid van de informatie.
  3. Optimaliseren van financiële processen binnen het Sociaal Domein.
  4. Verzamelen van data, analyseren van trends en dit te rapporteren.
  5. Inhoudelijk analyseren van de rapportageketen.
  6. Toepassen nieuwe mogelijkheden rond BI-tools.

Minimumeisen / knock-outcriteria 
1. Afgeronde opleiding op wo niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar op 1 juli 2019 voor 36 uur per week;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectondersteuner, projectmedewerker of medewerker bedrijfsvoering.
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectmedewerker of medewerker bedrijfsvoering binnen een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring met het operationaliseren van een (bestuurs)rapportage;
6. Aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijke Sociaal Domein;
7. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met Suite/GWS.

 36 uur uur per week
 Regio Hilversum
 Payroll contract, ZZP (freelance)
 01 juli 2019
 31 december 2019
 Geen verlenging bekend
 Universiteit
 €3500- €5000 per maand
 €50 – €62 per uur

Deze opdracht heeft een uiterste reactiedatum om meegenomen te worden in de procedure. Deze datum is: zaterdag 22 juni 2019