Teamleider Outbound Call Klanten Contact

Teamleider Outbound Call Klanten Contact

  • Publicatie datum:12 juli 2018
  • Aantal keer bekeken 945
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO, Universiteit
    Ervaringsniveau Manager
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 23-07-2018
    Eind datum 23-07-2020
    Branche ervaring Overheid
  • Soort contract ZZP, Tijdelijk projectcontract (payroll)
Amsterdam, Netherlands
Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?
Outbound service call is een nieuw contactkanaal voor de organisatie. Via dit kanaal kan de organisatie nog gerichter ondernemers op het juiste moment specifiek informeren.

De Teamleider Outbound Service verzorgt de inrichting en ontwikkeling van dit team. Verder heeft hij/zij de kerntaak om dagelijks en wekelijks inzicht te geven in de belangrijkste KPI’s en inzichten die zijn gerealiseerd tijdens de campagnes.

De Teamleider Outbound Service geeft uitvoering aan de ontwikkelde outbound campagnes. Hij doet mee in de voorbereiding van de campagne en brieft het team op de werkzaamheden. Tijdens campagnes stuurt hij het team aan op de belangrijkste KPI’s en koppelt de ervaringen en resultaten terug aan het campagne-team, zodat er tijdig kan worden bijgestuurd.
Wij vragen een jonge, energieke Teamleider die gemakkelijk schakelt tussen operatie en tactiek. Hij/zij communiceert makkelijk op diverse niveaus. Je vind het prettig om in een continue veranderende omgeving te werken en geeft zelf richting aan die verandering.

Eisen

  • Minimaal HBO/WO opleiding afgerond, op het gebied van  Small Business/ Retail management/Commerciele Economie of Hogere Hotelschool
  • in het bezit van coaching en/of trainings vaardigheden certificering binnen het call domein
  • kennis van het aanmaken van belacties in SAGE CRM systemen
  • 5 jaar of meer ervaring binnen telemarketing outbound call
  • 5 jaar of meer relevante en sturende werkervaring met aansturen van outbound teams met minimaal 10 fte
  • 5 jaar of meer ervaring binnen overheid of zelfstandig bestuurorganen