Teamleider Financiele Administratie #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 juni 2018
Reageren tot 15 juni 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 juli 2018
Eind datum 1 januari 2019
Opleidingsniveau HBO, Universitair | WO
Ervaringsniveau Manager
Branche Overheid
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling
De afdeling Financiën, waar zo’n 45 fte werkzaam zijn, is momenteel vanwege groei en de nieuwe strategie volop in verandering. Tijdens de verbouwing blijft de winkel gewoon open. 
Voor het team Financiële Administratie zoeken we een teamleider FA (1 Fte)
De functie houdt onder meer in:
Als teamleider FA heb je een expliciete verantwoordelijkheid waar het gaat om de tijdige, volledige en correcte administratieve verwerking van alle financiële gegevens, de correcte toepassing van de interne en externe (wettelijke accountancy) richtlijnen ten aanzien van juiste administratieve verantwoording. Tevens ben je verantwoordelijk voor het realiseren van een adequate inrichting van de financiële administratie (juist, tijdig, volledig). Daarnaast draag je zorg voor de (verdere) opzet en inrichting van de financiële informatie(voorzienings)functie, gericht op het (kunnen) bijhouden, matchen, veredelen en analyseren van de FA gegevens ter verkrijging van de nodige financiële verantwoordingsinformatie.
 
Als lid van het managementteam van Financiën lever je een bijdrage aan de implementatie van de nieuwe strategie en verandering van de afdeling en draagt zorg voor een professionele, collegiale en motiverende werksfeer binnen de groep medewerkers van de afdeling FA.
 
Je beschikt over:
– Hbo/academisch werk- en denkniveau, relevante bedrijfseconomische en/of accountancy opleiding
– kennis van en inzicht in de, voor de organisatie toepasselijke, financieel administratieve (wettelijke) regelgeving
– kennis van financieel administratieve processen
– brede en meerjarige ervaring t.a.v. financieel administratieve aangelegenheden
– kennis en ervaring m.b.t. geautomatiseerde financiële gegevens verwerkingssystemen
– kennis en ervaring ten aanzien van financieel administratieve vraagstukken en -processen op het terrein van informatievoorziening
– kennis van en ervaring met leidinggeven
– kennis en ervaring in het begeleiden van veranderingen
 
Verder is het belangrijk dat je beschikt over de volgende competenties:

  • groepsgericht leiden
  • helikopterview
  • gevoel voor politiek – bestuurlijke verhoudingen
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners