Supportmedewerker (o.a. ITIL practitioner)

Supportmedewerker (o.a. ITIL practitioner)

  • Publicatie datum:3 januari 2018
  • Aantal keer bekeken 1387
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 22 January 2018
    Eind datum 22 January 2019
    Branche ervaring Overheid
The Hague, Netherlands
Opdracht omschrijving

Functiebenaming en beschrijving werkzaamheden 
Als supportmedewerker ondersteun en begeleid je eindgebruikers. Je signaleert, analyseert en lost storingen op in de Kantoor Automatisering omgevingen. Daarnaast zorg je voor het goed functioneren van werkstations, printers en overige hard- en software. Het installeren, configureren en verhuizen van werkstations is bij jou in goede handen. Eveneens het selecteren, bestellen en testen van nieuwe hardware. Als supportmedewerker functioneer je zowel in de eerste als in de tweede lijn voor het aannemen en oplossen van incidenten en structurele problemen in de technische infrastructuur evenals het assisteren van gebruikers met functionele vragen met betrekking tot de kantooromgeving en mobiele apparaten. Uiteraard onderhoud en verbeter je de documentatie van de procedures welke binnen de ICT afdeling worden gebruikt. Je biedt verder ondersteuning bij het applicatiebeheer, accountbeheer, licentiebeheer, asset management en levert input voor rapportages over gerealiseerde serviceniveaus. 

Beschrijving werkzaamheden:
– aannemen en behandelen storingen; 
– bestellen/installeren en repareren werkplekken;
– images bouwen op basis van Windows 7 en 10; 
– ondersteuning van locaties Zwolle, Den Bosch, Amsterdam en Den Haag, basisstandplaats is Den Haag; 
– accounts aanmaken, aanpassen en verwijderen.

Eisen:
– beschikbaar voor 36 uur per week voor de periode van 12 maanden (met optie tot verlenging)
– een afgeronde, MBO-4 ICT gerichte opleiding.
– minimaal 10 jaar IT Servicedesk ervaring.
– in bezit van meerdere Microsoft certificaten gericht op werkplekondersteuning (microsoft windows 7 en hoger).
– minimaal 2 jaar ervaring met ITIL Foundation en Practitioner Incidentmanagement (niet langer dan 15 jaar geleden)
– minimaal 2 jaar werkervaring als supportmedewerker. (niet langer dan 15 jaar geleden)
– minimaal 3 jaar ervaring in de strafrechtketen. (niet langer dan 15 jaar geleden)

Wensen:
– relevante werkervaring heeft met ICT-systemen, programmatuur, apparatuur en multimedia.
– kennis van en werkervaring met Fat / Thin clients, KA applicaties, printers, scanners en basiskennis van VoIP telefonie.
– kennis van en werkervaring met Citrix MDM, Citrix, Microsoft Windows OS, Elux, Linux, Android en IOS.
– ervaring met werkplek ondersteuning.