SPOED – Trafficmanager | Utrecht #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 oktober 2019
Reageren tot 28 oktober 2019
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 11 november 2019
Eind datum 31 maart 2020
Opleidingsniveau HBO, Universitair | WO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Informatie

Vandaag is de laatste mogelijkheid om te reageren op deze opdracht, De opdracht kan niet worden ingevuld op basis van zzp. Enkel payroll contract is mogelijk. Het gewenste zzp tarief kan worden uitgekeerd in een netto betaling.

Tijdelijke opdracht

 Inzet: 36 uur uur per week
 Branche: Financiële dienstverlening
 Locatie: Utrecht
 Soort contract: Payroll contract (zzp contract voor deze opdracht niet mogelijk)
 Startdatum: 11 november 2019
 Einddatum: 31 maart 2020, verlenging mogelijk
 Opleidingsniveau: HBO, MBO, Universiteit
 Maand salaris€2.500 – €4.600

Omschrijving

De functie Als trafficmanager ben je verantwoordelijk voor de Intra-day sturing op basis van het rooster voor een optimaal service level op alle werkstromen van Customer Support van Zakelijke Klantenservice. Je stemt zaken zelfstandig af met de collega’s uit het team en informeert en adviseert het management.

Je taken omvatten onder andere:
• Je monitort dagelijks op afwijkingen op de verwachting en onderneemt zelfstandig actie hierop
• Signaleren en verklaren van afwijkingen in KPI’s en aandragen van verbeteringen
• Rapporteert wekelijks aan management over de afwijkingen t.o.v. de planning inclusief inhoudelijke analyse
• Initieert communicatie over verstoringen en gevolgen voor klanten richting planning / forecast en management
• Stuurt op bereikbaarheid en communicatie over de kanalen en organisatieonderdelen heen (cross channel)
• Doet voorstellen ter verbetering van de roosters en planning voor de komende maanden
• Het continu verbeteren van WFM-processen in samenwerking met het team
• Kwaliteit van het gevraagde en ongevraagde advies
 

Wij vragen
• Een afgeronde HBO+ opleiding
• 3-5 jaar werkervaring in virtuele klantcontact omgevingen
• Opleiding op het gebied van Workforcemanagement
• Ruime werkervaring met WFM-pakketten, MS Excel, enz.
• Sterke affiniteit met de virtuele wereld
• Ervaring met het werken met KPI’s Je bent een ervaren medewerker met ambitie en hebt een klantgerichte instelling. 

Met jouw flexibele en stressbestendige instelling kun je goed het overzicht houden. Daarbij ben je accuraat en analytisch sterk. 

Deze opdracht heeft een uiterste reactiedatum om meegenomen te worden in de procedure. Deze datum is: maandag 28 oktober 2019

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners