Opdracht informatie
Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdrachtomschrijving
Ter vervanging van ziekte zoeken wij een Specialist publieke dienstverlening die ons Bureau Publieke dienstverlening Backoffice komt versterken.
Het bureau valt samen met een bureau Telefonie en een bureau Frontoffice onder de sector Middelen en Dienstverlening.
In de backoffice worden de complexere werkprocessen op het gebied van burgerzaken en vreemdelingenzaken afgewikkeld.
De werkzaamheden binnen de functie Specialist Publieke Dienstverlening hebben betrekking op uitvoering en mutaties in de BRP en nationaliteit (denk aan: afspraken met burgers, telefoondienst, in het kader van afspraken 1e inschrijving, 1e en hervestiging (VOW), bestuurlijke boete, controle bronddocumenten, VOE, Naturalisatie/Optie, Correctieverzoeken, Geslachtswijziging, Adoptie, IPR).
Kandidaatomschrijving
– HBO-opleiding, bij voorkeur HBDO differentiatie Burgerzaken en/of BRP specialist en Internationaal Privaatrecht
– je beheerst de Nederlandse en Engelse taal (eis) en bij voorkeur ook meerdere andere talen
– enkele jaren Vaktechnische praktijkervaring op het gebied van Publieke dienstverlening;
– in staat om internationaal privaatrecht (IPR) en andere relevante wet- en regelgeving en jurisprudentie op het gebied van Burgerzaken toe te passen;
– ervaring met het uitvoeren van BRP-mutaties is een voorwaarde.
– een integere en klantgerichte werkhouding, goede communicatieve vaardigheden, verantwoordelijkheidsgevoel en u toont initiatief.
– een flexibele teamspeler die in staat en bereid is om mee te denken met de vertaling van allerlei ontwikkelingen naar concrete activiteiten.