Sharepoint Consultant – zzp / interim

This job has been Expired

Sharepoint Consultant - zzp / interim

  • Publicatie datum:7 februari 2018
  • Aantal keer bekeken 863
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 12 February 2018
    Eind datum 02 October 2018
    Branche ervaring Overheid
Den Haag, Nederland
Opdracht omschrijving

Taken / Werkzaamheden
Het opstellen van het overzicht is complex, doordat er vele in – en externen partijen bij betrokken zijn. De trekkersrol en de verantwoordelijkheid voor het proces en het product ligt bij overige afdelingen. Jaarlijks houden een trekker en een ondersteuner zich bezig met het opstellen van het overzicht. Als alle informatie binnen is, gebeurt het volgende:
–    Een tekstcorrector controleert de teksten op spellingsfouten en uniformiteit.
–    De informatie wordt opgemaakt als pdf-bestand.
–    De informatie wordt op de site geplaatst.
–    De kaarten worden geactualiseerd.
–    De interactieve kaarten voor de website worden geactualiseerd.
–    De fotograaf krijgt opdracht om nieuwe- en gerealiseerde projecten te fotograferen.

Opleiding
WO/HBO werk- denkervaring

Werkervaring
Bij voorkeur hands-on ervaring met het configureren van SharePoint, gebruik van de templates die binnen Sharepoint worden gebruikt;
Relevante werkervaring bij de Rijksoverheid of vergelijkbare sector;
Ervaring met het opstellen van functionele ontwerpen.

Soft skills
• Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
• Analytisch
• Resultaatgerichtheid
• Creativiteit & initiatief
• Samenwerken

Hard skills
– Kennis van en ervaring met Sharepoint;
– Kennis van document-, Content management- en archiveringssystemen, ervaring met kennismanagement systemen;
– Affiniteit met complexe geautomatiseerde informatiesystemen;
– Kennis van en ervaring met best-practices Communities of practice (COP)1 en Knowledge base (KB).

Wensen
Flexibel inzetbaar zie aantal te werken uren!
Relevante werkervaring bij de Rijksoverheid is een pre