Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Als Servicedesk medewerker geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je meldingen af. Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt vanuit de gebruikersorganisatie en meld je storingen en problemen met applicaties en technische infrastructuur door naar specialisten in de 2e-lijn.
Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de afdeling.Â
Je gaat daarom sensitief en dienstverlenend te werk. Daarnaast ga je het gesprek aan met gebruikers over reeds beschikbare informatie en gemaakte afspraken zoals te volgen procedures. Daarnaast zorg je voor zorgvuldige vastlegging van de afhandeling van meldingen in TOPdesk.
Andere werkzaamheden zijn: het uitreiken van werkplekapparatuur aan medewerkers en het uitvoeren van werkplekbeheer.
Afdeling
Deze opdracht voer je uit bij de afdeling Informatiemanagement. Deze afdeling bestaat uit circa 45 medewerkers. De Servicedesk heeft 6 medewerkers. De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met een probleem of een vraag met betrekking tot de ICT-dienstverlening. In deze periode van corona overleggen we veel via MS Teams werk je deels thuis en deels op kantoor – naar verwachting circa 50% – 50%. Deze functie als Medewerker ICT Servicedesk valt in schaal 8.
Eisen
1. Minimaal een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in de richting van ICT;
2. Beschikbaar voor minimaal 9 maanden en minimaal 32 uur per week;
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een ICT Servicedesk in afgelopen 6 jaar;
4. Woonachtig maximale reistijd 45 minuten enkele reis;
Wensen
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met processen in TOPdesk in de afgelopen 4 jaar (vermeld duidelijk in het cv van wanneer tot wanneer je deze werkervaring met processen in TOPdesk hebt opgedaan);Â
6. In het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3;
7. Basis werkervaring met MS Office 365;
8. Basis werkervaring met Mobile Device Management (Intune/Microsoft End Point Manager);
9. Basis kennis van Windows Active Directory;
10. Basis werkervaring met Virtual Desktop Infrastructure (VDI);
Â
Competenties
Wij zoeken iemand die denkt vanuit een klantbeleving, sensitief en initiatiefrijk is en tijdig communiceert in geval van escalaties. Je kunt goed overzicht bewaren en werkt nauwkeurig. Je kunt uitermate goed zelfstandig werken en je hebt goede sociale vaardigheden.