Servicedesk Medewerker ICT (2x)

This job has been Expired

Servicedesk Medewerker ICT (2x)

  • Publicatie datum:22 oktober 2017
  • Aantal keer bekeken 149
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 30 October 2017
    Eind datum 31 December 2017
    Branche ervaring Overheid
amstelveen
Opdracht omschrijving

LET OP! MBO4/HBO niveau is vereist

Achtergrondinformatie en context opdracht:
De organisatie is op zoek naar 2 Servicedesk medewerkers.

Binnen de sectie services en security is de Service Desk (8 fte groot) hèt loket van het IT bedrijf en fungeert als aanspreekpunt voor alle gebruikers bij incidenten, vragen, verzoeken, e.d. Het is de spil in het web als het gaat om een excellente uitvoering van onze IT dienstverlening. Samen met de collega’s van het IT bedrijf zorgt de Service Desk voor een constante en kwalitatieve IT dienstverlening volgens afspraak. Continuering van de dienstverlening conform de afspraken met de klanten staat voorop.

• Je ondersteunt op basis van je conceptuele en praktische IT-kennis de eindgebruikers zo compleet mogelijk. Bij voorkeur los je verstoringen en vragen direct op, als dat niet kan weet je waar je de oplossing kunt halen. Je maakt hierbij gebruik van het ITIL raamwerk, maar je bent ook bekend met agile methodieken. Je gaat hierbij voor die tevreden eindgebruiker!
• Je bent in staat om een goede vertaling te maken van onze eindgebruikers richting de IT organisatie en weer terug.
• Je schakelt indien nodig een externe leverancier in om de dienst te herstellen of om een verzoek te laten uitvoeren. Je voert regie over de zaken die buiten de SVB organisatie opgelost moeten worden.
• Je signaleert knelpunten in de procesgang en stuurt hierop bij. Structurele knelpunten signaleer je en bespreek je met het team service management.

Wat zoeken wij:
• Je weet heel goed hoe je kunt zorgen voor een zeer tevreden eindgebruiker.
• Onze eindgebruiker staat centraal en je voelt feilloos aan welke behoefte die heeft en hoe je die kunt invullen binnen de bestaande mogelijkheden.
• Je bent is staat technische problemen op IT gebied op te lossen, of te zorgen dat ze opgelost worden. Je houdt vast tot de eindgebruiker goed en volledig is geholpen. Door jouw leergierigheid zorg je ervoor dat je steeds meer zaken zelf kunt oplossen zodat je de eindgebruikers steeds beter kan helpen.
• Met jouw flair en sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden ben je in staat om zowel de eindgebruiker als de uitvoerende organisatie te overtuigen en te informeren.
• Je hebt ruime kennis van het IT domein en de IT organisatie.
• Je bent in staat in korte tijd inzicht te krijgen in de verschillende expertises binnen de organisatie en waar deze zijn belegd.
• Tevens weet je het overzicht van de systemen en applicaties binnen onze infrastructuur en hun onderlinge afhankelijkheden snel te doorgronden. Deze kennis en inzichten vormen de basis waarmee je samenwerking bevordert.
• Je analytische vaardigheden gebruik je om verstoringen en verzoeken snel te doorgronden.
• Je gaat -met behoud van de persoonlijke relatie- voor het eindresultaat, waarbij je niet schroomt om collega’s aan te spreken en, indien nodig, te escaleren.
• Je vindt het prettig om op operationeel gebied (veel) werk te verzetten en samen met je collega’s te gaan voor die tevreden eindgebruiker.
• Je bent gewend projectmatig te werken en daarbij een voortrekkersrol op te pakken en de benodigde expertise daarbij aan te schakelen.
• Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
• Je hebt kennis van ITIL processen, ITIL foundation is een pré
• Je gaat werken in een rooster. De huidige werktijden zijn tussen 7 uur en 17:30 volgens een rooster.