Servicedesk medewerker/ 1ste lijns Systeembeheerder #KRTZ8275136

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 januari 2020
Reageren tot 31 januari 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeeland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 34 per uur
Salaris €2.500 - 3.000 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 4 februari 2020 in de middag!
 

Wat houdt de functie in?
– Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers.
– Je registreert, categoriseert en prioriteert de meldingen in het helpdeskpakket Topdesk.
– Je handelt zelfstandig 1ste lijns Topdeskmeldingen af en beantwoordt vragen van gebruikers.
– Je instrueert gebruikers in MS Office
– Je verdiept je in de gebruikers-omgeving om deze goed te kunnen ondersteunen.
– Je voert accountbeheer uit in de AD, Exchange en Oracle.
– Je beheert de werkplekken; Thin Clients, PC’s en laptops van de organisatie.
– Je beheert en configureert tablets en (mobiele) telefonie van de organisatie.
– Je voert ochtendcontroles uit en onderneemt actie indien noodzakelijk.

Kandidaatomschrijving
– Je werkt gestructureerd en nauwkeurig.
– Je functioneert optimaal in een team, maar kunt ook goed zelfstandig werken;
– Je hebt een communicatieve, klantgerichte en flexibele werkhouding waarbij dienstverlening centraal staat;
– Je neemt initiatieven en handelt proactief;
– Je hebt een afgeronde MBO ICT Beheer – Niveau 3;
 

Kennis van en ervaring met de volgende software en hardware strekt tot aanbeveling:
– Windows Active Directory
– MS Office 365
– Ervaring met back-up/restore
– Kennis van Topdesk
 

Eisen:
– Afgeronde Mbo-opleiding ICT 3 (of hoger) in de afgelopen 5 jaar of minimaal vijf jaar ervaring met de genoemde werkzaamheden op bovengenoemd niveau.
– Je moet de Nederlandse taal beheersen in zowel spraak als geschrift.
– Relevante en recente ervaring met de genoemde werkzaamheden.
– Geef in een, niet te lange, motivatie aan waarom je de beste keuze bent voor de gemeente. Dat kan door het aangeven met welke programma's er gewerkt is, ervaring bij gemeenten of andere overheidsorganen. Natuurlijk is een goede persoonsbeschrijving ook belangrijk zodat blijkt dat je de ideale collega bent.
– Aantoonbare ervaring in het beheer van Office 365 producten. Eventueel kan je dit verder uitwerken bij jouw motivatie.
– Aantoonbare ervaring met telecombeheer. Onderdelen:
1. Gebruikersondersteuning van Apple iPhones en tablets;
2. Mobile device management;
3. Beheren van telefoonnummers;
4. Aanvragen en overzetten van telefoonnummers; 
5. Ervaring met beheren van telefooncentrale;
6. Beheren van voorraad mobile apparatuur;
– Aantoonbare ervaring met incidentmanagement. Onderdelen:
1. Ervaring met het aannemen en registeren van incidenten
2. Beoordelen van prioriteiten van incidenten
3. Ervaring met Topdesk
4. Ervaring met het opschalen van incidenten
– Aantoonbare ervaring met werkplekondersteuning. Onderdelen:
1. Op de werkplek ondersteunen van gebruikers
2. Het instrueren van een gebruiker
3. Het geven van instructies aan groepen
4. Inrichten van werkplekken met ICT apparatuur
5. Het patchen van walloutlets
– Aantoonbare ervaring met backups en monitoring. Onderdelen: 
1. Vervangen van backup tapes
2. Monitoren van backup jobs 
3. Monitoren van server statussen

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)

Onze partners