Service Delivery Manager

This job has been Expired

Service Delivery Manager

  • Publicatie datum:9 november 2017
  • Aantal keer bekeken 72
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 09 November 2017
    Eind datum 09 November 2017
    Branche ervaring Overheid
Utrecht, Nederland
Opdracht omschrijving

Opdracht:
Inrichten en optimaliseren van Incident- en Problemmanagement

Werkzaamheden:
In samenwerking met de Servicedesk afdeling het najagen en oplossen van incidenten welke nu veelal blijven liggen.
Het registreren van de deze SLA’s en de daarbij behorende reactie- en oplostijden in het incidentregistratiesysteem.
Problemmanagement ten behoeve van het oplossen van de hieruit voortvloeiende problemen.

Functie eisen:

Afgeronde HBO Opleiding
Minimaal 5 jaar ervaring in bovengenoemde functie
ITIL Practitioner gecertificeerd