Senior Financieel Medewerker #KRTZ0071753

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 januari 2020
Reageren tot 19 januari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € 51 per uur
Salaris €3.000 - 3.500 per maand
Branche Industrie, Techniek | Engineering
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opvangen capaciteit die interne medewerkers aan grote projecten moeten besteden.
Doel opdracht: extra capaciteit bij uitvoering werkzaamheden.
Acties/werkzaamheden: periode-afsluitingen, dossieropbouw.
Verwachte resultaten: up-to-date processen en – dossiers.

Het is noodzakelijk om delen van het takenpakket binnen het team over te hevelen, vanwege de omvang van de desbetreffende dossiers. Gaat dus om herverdeling van taken binnen het team, waarbij de volledigheid van het takenpakket moet worden verzekerd.
– Alle werkzaamheden die binnen FSC-GL noodzakelijk zijn moeten worden opgepakt, volgens de geldende deadlines.
– O.b.v. zijn kennis en ervaring het team ondersteunen in de lopende business, waardoor interne medewerkers zich grotendeels kunnen richten op de projecten.

Wat verwachten wij van jou?
• Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een financieel/ administratieve richting en HBO+ werk- en denkniveau
• Je beschikt over ca 5 jaar relevante werkervaring in een financiële omgeving binnen een groot (minimaal 100 medewerkers) en complex bedrijf
• Je hebt aantoonbare ervaring met proces- en kwaliteitsmanagement en je bent in staat veranderingen te implementeren en te stimuleren
• Je hebt uitgebreide ervaring met geautomatiseerde financieel/administratieve systemen (o.a. ERP / financiële modules) en je hebt geavanceerde kennis van MS Office Excel
 

Welke competenties breng je mee:
• Je bent gestructureerd in denken, aanpak en uitvoering in combinatie met sterke analytische skills
• Je bent goed georganiseerd, een self-starter, teamplayer en enthousiast over het vakgebied
• Je neemt verantwoordelijkheid, je bent resultaatgericht en kritisch op resultaat, processen en kwaliteit; altijd op zoek naar verbeteringen en je draagt daar actief aan bij
• Je bent onafhankelijk en je hebt zowel kwaliteit als integriteit hoog in het vaandel
• Je bent communicatief vaardig – op verschillende niveaus in de organisatie – en beweegt je gemakkelijk door de organisatie
• Je geeft gevraagd en ongevraagd feedback
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoorn    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 16 sep 2024    Expertise: Overig (Training / Educatie / Coaching)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 17 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker, Inkomensconsulent, Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners