Senior Communicatieadviseur Marketing en Evenementen

This job has been Expired

Senior Communicatieadviseur Marketing en Evenementen

  • Publicatie datum:1 februari 2017
  • Aantal keer bekeken 141
0 Reacties
  • Ervaringsniveau Senior
    Start datum 29 September 2017
    Eind datum 29 September 2017
Opdracht omschrijving
Bedrijf: Overheid
Locatie: Amsterdam
Type: Tijdelijk
Aantal uur per week: 36
Start datum: 20 februari 2017
Eind datum: 31 december 2017
Uiterste reactie datum: 13 februari om 18:00 uur
Verlenging: Ja

Voor onze opdrachtgever, zoeken wij een beschikbare professional voor de opdracht:

Senior Communicatieadviseur Marketing en Evenementen

Omschrijving Opdracht

Communicatieadviseur voor 4 evenementen in de ruimtelijke sector

De organisatie heeft vier mijlpalen te vieren van grote openbare ruimte projecten in onze stad die horen bij het project Rode Loper. Voor de conceptontwikkeling van de viering van deze evenementen en voor de marketingcommunicatiestrategie zoeken wij een senior communicatieadviseur met ervaring in het opzetten en managen van grote evenementen in de grootstedelijke openbare ruimte, samen met de omgeving en met de marketingcommunicatieadviseurs van het Communicatiebureau. Het concept moet worden aangesloten bij de wensen van ondernemers, bewoners en partners. De 4 evenementen zijn op elkaar afgestemd qua tijd en invulling en variaties op één en hetzelfde thema.

Werkomstandigheden: geen vaste werklocatie, werkt ook vanuit huis en regelt zelf vervanging, wanneer noodzakelijk.

Resultaat van de opdracht
• Eén concept voor de invulling van 4 grote evenementen; 1 begroting, draagvlak omgeving creëren en besluitvorming.
• Een marketingcommunicatiestrategie incl. promotionele activiteiten en media strategie.

Eisen

  • beschikt minimaal over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau. Dit werk- en denkniveau is opgedaan door relevante werkervaring en/of een minimaal behaald HBO diploma.
  • schrijft een korte motivatie betreffende de aanpak van de opdracht. Deze motivatie is maximaal 1 A4
  • beschrijft tenminste 2 voorbeelden van zelf ontwikkelde marketingconcepten voor evenementen
  • beschrijft tenminste 2 voorbeelden van de eigen vertaling van marketingconcept naar marketingmiddelen.
  • beschrijft tenminste 2 voorbeelden van een marketingcommunicatieplan voor publieksevenementen, voor vergelijkbare projecten in complexe, bestuurlijk gevoelige context

Wensen

  • tenminste 5 jaar ervaring bij een overheidsinstelling binnen de G4 opgedaan op het gebied van omgevingscommunicatie en met het zelf ontwikkelen van marketingcommunicatieconcepten voor publieksevenementen, voor vergelijkbare projecten in complexe, bestuurlijk gevoelige context.
  • tenminste 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar bij een overheidsinstelling binnen de G4 in projectleiding en budgetbeheer opgedaan.