Receptionist / Medewerker Klantcontact (tijdelijk) #KRTZ5130391

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 november 2022
Reageren tot 7 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 maart 2024
Aantal uur 8 uur, 12 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris < €2.000 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een medewerker klantcontact Front- en Backoffice

We kijken uit naar een flexibel inzetbare medewerker die aan de slag gaat als receptioniste en front- en backoffice medewerker voor het behandelen van klantvragen. We zoeken een enthousiaste kandidaat die gemiddeld 10 uur werkzaam wil zijn. De uren zijn altijd in overleg en omdat er wekelijks verschillende diensten gedraaid worden.

Wat zijn jouw taken?

  • Als receptioniste ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten, servicegerichtheid
  • Het verkopen van toegangsbewijzen en verlengen van diverse soorten abonnementen
  • Verstrekken van informatie aan bezoekers
  • Je bedient de telefooncentrale en omroepinstallatie
  • Als backoffice medewerkers beantwoord je klantvragen die per mail of telefoon binnen komen.
  • Je verricht administratieve werkzaamheden en zoekt informatie op in onze systemen 

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag. (Je kunt zelf je beschikbaarheid doorgeven.)
  • Je bent klantvriendelijk
  • Je bent computer vaardig
  • Je kunt een VOG (verklaring omtrent gedrag) verkrijgen
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je kunt je zowel in het Nederlands als in het Engels goed uitdrukken
  • Je vindt het prettig om in een dergelijke omgeving te werken en fysiek bezig te zijn.
  • Je bent representatief
  • Je bent 21 jaar of ouder

We zijn op zoek naar een zelfverzekerd personen vol vertrouwen die bij wederzijds welbevinden en na gezamenlijk overleg na 1 jaar over kan gaan naar een vast contract bij de organisatie. We zijn niet op zoek naar kandidaten die dit als een bijbaan zien. Daar zijn de werkzaamheden te complex ook voor mbt uren inzet per week/beschikbaarheid. Je wordt op uitzend-payrollbasis ingehuurd!

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners