Projectleider Inkoopverbetering

This job has been Expired

Projectleider Inkoopverbetering

  • Publicatie datum:11 december 2018
  • Aantal keer bekeken 75
0 Reacties
  • Start datum 01-01-2019
    Eind datum 01-01-2020
omgeving Den Haag
Opdracht omschrijving
Opdracht
In verband met het verder inrichten van het gemeentebrede inkoopproces zoeken wij iemand met kennis  en ervaring van financiële en inkoopprocessen. Kennis en ervaring met het opzetten en het leiden van projecten. Iemand die de reeds opgestarte projecten verder vorm kan geven en nader gaat uitwerken. De projecten die reeds zijn opgestart betreffen o.a. het inrichten van een contractbeheersysteem, de koppeling tussen contract en factuur, nadere implementatie van het instrument spendanalyse, inrichten van een zaaksysteem en het uitvoeren van interne controles. 
De projectleider zal samenhang aanbrengen in de verschillende lopende deelprojecten, adviseren over inhoudelijke voorstellen en procesvoortgang. Adviseren aan de stuurgroep over de ingebrachte verbetervoorstellen. Monitoren van de voortgang van het verbeterproces, uitbrengen van rapportages en het doen van nieuwe voorstellen.
Werkzaamheden betreffen:
  • Beheren van de veranderagenda;
  • Opzetten en nader uitwerken van implementatieplannen;
  • Bewaken van de implementatievoorstellen;
  • Voorstellen van rapportages op voortgang en inhoud;
  • Formuleren van acties tot bijsturen aan de stuurgroep;
  • Overleg accountant.
Eisen
1. Een afgeronde WO-opleiding bedrijfskunde;
2. Uiterlijk per 2 januari 2019 beschikbaar;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider/adviseur op het gebied van inkoopverbetering;
4. Aantoonbare kennis van inkoop- en financiële processen, blijkend uit relevante werkervaring en/of afgeronde opleidingen;
5. Aantoonbare kennis van het financiële systeem K2F;
6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen en uitvoeren van Interne Controles