Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Opdracht omschrijving
Soort opdracht: Administratief &Secretarieel, Opdracht | Interim, Project Support & PMO
Locatie: Rotterdam ZH
Duur:12 maanden (+)
Start datum: 2018-09-01
Reageren kan tot en met 15/08 incl. CV in MS Word +Motivatie
Uren per week: 36
De functie?
Lever jij graag een bijdrage aan de stedelijkeontwikkelingen van de gemeente en de Regio? Is een goede samenwerking voor joueen primaire voorwaarde voor het boeken van de gewenste resultaten? Wil jijdaar als professionele Projectassistent, zowel binnen het project(en) waar jeaan werkt, als binnen het afdelingsbrede team van Projectassistenten, een forsebijdrage aan leveren?
Begrijp je de context van het project snel, kan je snelschakelen en deze vertalen naar de organisatie? Lees dan verder.
De Projectassistent bij PMB zorgt ervoor dat deprojectmanager zich kan concentreren op zijn kerntaken; het managen van deprojectuitvoering en het samen met de opdrachtgever managen van een goedprojectresultaat in de organisatie. Je ondersteunt bij het regelen encoördineren van de dagelijkse werkzaamheden. Door jouw rol kan het project zoefficiënt en effectief mogelijk worden uitgevoerd. Naast facilitaire (basis)werkzaamheden,zoals het bijhouden van de (complexe) agenda’s en het boeken van ruimten,ondersteun je bij de planning van de dagelijkse werkzaamheden en ondersteun jein voorkomende gevallen de Projectmanager bij de budgetbeheersing en devoortgangsrapportage. Hoe groter een project, des te complexer de processendaarvan. Des te belangrijker dat de communicatie en coördinatie daarbinnen goedgeregeld is. Notuleren en het bijhouden van het projectdossier behoren tot debasistaken. Daarnaast moet je kennis hebben van de RSPW, en moet je kunnenomgaan met verschillende ICT programma’s zoals: MS Office, Oracle, Planon enCorsa.
Voor de projectmanager(s) ben jij de spin in het web binnenhet project en ben je een echte “ontzorger”.
Vraag en aanbod?
De Projectassistent die wij zoeken heeft een professionele,zakelijke en klantgerichte houding, is flexibel, heeft geen 9-5 mentaliteit,kan snel schakelen, heeft organisatorische vaardigheden, is zorgvuldig enbetrouwbaar, communicatief vaardig, heeft een proactieve houding en isomgevingsbewust. Je gaat een uitdaging niet uit de weg, hebtdoorzettingsvermogen, bent open-minded, sociaal en communicatief vaardig enstressbestendig.
Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal isbelangrijk. Je houdt er van om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Je hebt een MBO+/ HBO werk- en denkniveau, aangevuld met HBOProjectmanagement of HBO Officemanagement of MBO Secretarieel
Cursus gevolgd: Training RSPW, Notuleren/schrijfvaardigheid,Projectadministratie (o.a. Oracle)
Ervaring in een soortgelijke functie is een must, evenalsaffiniteit en ervaring met de financiële en inkoop gerelateerde component vande functie. Je gaat moeiteloos om met de diverse computer programma’s.
Minimaal 3 jaar ervaring met: Verslaglegging, Agendabeheer,Werken in project gerelateerde omgeving, Beheer projectdossier
Minimum aantal jaar: 1 jaar, Bewonersavonden organiseren,Ervaring met projectmatig werken, Ervaring met bestuurlijke besluitvorming enagendaposten opstellen, Voortgangsrapportages opstellen, Projectplannenopstellen
Minimaal 3 jaar ervaring met het werken bij eenoverheidsorganisatie
Je hebt kennis van en affiniteit met RSPW,Gebiedsontwikelling en GREX