Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Project secretaris, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De afdeling ICT adviseert en ondersteunt management en medewerkers bij het ontwikkelen, onderhouden en gebruiken van de beschikbare ICT-middelen en -systemen. De afdeling stelt hiervoor de kaders en richtlijnen op en toetst op de naleving ervan. Met als doel om werkprocessen en archivering zo efficiënt en eenduidig mogelijk in te richten.
De afdeling verzorgt zowel de landelijke ICT-faciliteiten en de documentaire informatievoorziening. Deze bestaat uit:
-Team Back Office en Servicemanagement
– Team DIV – Documentaire Informatievoorziening
– Team Functioneel Applicatiebeheerders
Je gaat deel uitmaken van het team Backoffice en Servicemanagement. Dit team bestaat uit 10+ medewerkers.
Functieomschrijving:
We zoeken een PMO collega voor de back office binnen het Windows 10 upgrade project.
Als PMO'er ondersteun en faciliteer je de teamleider, architect, servicedesk en de betrokken medewerkers.
Jouw werkpakket als PMO wordt afgestemd op de actuele behoefte van het Windows 10 upgrade project. Wij zoeken een PMO voor diverse taken, waarvan planning, coördinatie en realisatie de hoofdtaken zijn. Wij zoeken een Junior Project lead. Windows 10 upgrade project is niet moeilijk, maar vereist wel continue sturing.
Taken en verantwoordelijkheden
- – Organiseren (eventuele workshops) voor de gebruikers, project-overleggen voorbereiden zoals opstellen agenda, deelnemers uitnodigen, locaties regelen.
- – Verslaglegging overleggen en proactief beheren actie- en issuelijsten
- – Input verzamelen, opstellen en tot stand doen komen van rapportages, besluitvormingsstukken, projectplan, projectvoortgang, evaluaties en lessons learned.
- – Ondersteuning bij coördinatie van projectbeheersingsaspecten en communicatie.
- – Document control: projectdossiers aanmaken, beheren.
- – Je bent het aanspreekpunt voor en runt zelfstandig de dagelijkse operationele zaken binnen het team.
- – Faciliteren informatiesessie, werksessies en evaluaties.
- – Bewaakt voortgang.
- – Meldt afwijkingen op tijd.
- – Afstemming met de afdeling ICT en de gebruikers.
Vereisten:
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol en relevante werkervaring
Eisen waaraan je moet voldoen
-Expert kennis Excel.
Deze opdracht kan niet op basis van een zzp contract. Je krijgt een payroll contract aangeboden.